Που πήγαν τα συναισθήματα?

3 11 2006

Πλέον όλα έχουν γκρεμιστεί… η τουλάχιστον έτσι νοιώθω… μιλάω πιο πολύ μέσα από φόρουμ και chat παρά από κοντά με κάποιους ανθρώπους που μένουν δίπλα μου… ακόμα και το τηλέφωνο έχει πάψει να χτυπά για κάτι ουσιώδες.. χτυπάει – απαντάς – λες ένα που είστε έρχομαι και αυτό είναι πάει… Κάθομαι και μιλάω στο MSN και συζητάμε όμορφα πράγματα με ουσία αλλά δεν ξέρω αν τελικά ο άλλος με καταλαβαίνει… γιατί εγώ – αυτός – εσύ βλέπουμε μόνο ένα εικονίδιο που πήρε την θέση των συναισθημάτων μας και μερικά λατινικά συνήθως γράμματα που δείχνουν την εικονική χαρά μας. Το γέλιο έχει γίνει hahaha και το κλάμα μια κιτρίνη μαλακία που χύνει λίτρα από δάκρυα pixel… που πάμε? που είμαστε?

36_1_41.gif

Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

28 11 2006
Anonymous

Eχεις δικιο και συμφωνω απολυτα μαζι σου. Πολυ σωστη σκεψη, γι’αυτο κι’εγω επιμενω οτι ειναι καλυτερο να τα λεμε απο κοντα, εκτως απο foroums, chat rooms, κτλ.

Παρολα αυτα το βεβαριμενο προγραμμα του καθενος μας και οι αποστασεις, δε μας δινουν αυτην την δυνατοτητα.Οποτε ομως εχουμε την ευκαιρεια να τα πουμε απο κοντα πρεπει να τα λεμε, γιατι το να μενουμε «φανταστικοι φιλοι» και η σχεση μας να ειναι περιορισμενη στο pc κατανταει γελοιο.Ειναι καταντια θα ελεγα.

Ξερεις τι γινεται ομως? Μπορει να περιστοιχιζεσαι απο πολλους ανθρωπους, οι οποιοι μπορει να ειναι και ενταξει ατομα, αλλα να μην εχετε πολλα κοινα ενδιαφεροντα η στοιχεια χαρακτηρα πχ. και να μην υπαρχει η αφορμη να αναπτυξετε καποια φιλια.

Σ’ενα χιπ χοπ φορουμ ομως για παραδειγμα, ξερεις οτι με τους περισσοτερους εχετε καποια κοινα ενδιαφεροντα, ενδεχομενως και κοινα οραματα,αρα και συζητησεις θα κανετε και θα λιωσετε στα τσατρουμς.Αυτη η σχεση δε πρεπει να περιοριζεται στον υπολογιστη, απλα ετσι μας δινεται η ευκαιρεια να γνωριστουμε μεταξυ μας για να τα πουμε σα φιλαρακια εξω.

Υγ.Ο λογος που μπαινω εγω σε φορουμς κτλ. ειναι για να γνωρισω ατομα, με τα οποια εχουμε κοινα πραγματα να μοιραστουμε.Τετοια ατομα, ομως, δεν ειχε τυχει να τα βρω μπροστα μου,παλιοτερα.

28 11 2006
RooF

συμφωνω για το προγραμμα του καθενος μιας και εγω δουλευω βαρδιες και δουλευω παραξενες ωρες…και σιγουρα δεν μιλαω για ατομα τα οποια ειναι εκτος ελλαδας η αττικης που ειναι κομματι δυσκολο να βρεθεις μαζι τους..αλλα για τους εντος αττικης ειναι αρκετα ευκολο εως γελοια ευκολο…αλλωστε δεν λεω να γινουμε και κολληταρια…αλλα να βρεισκομαστε που και που…μιλαω με ατομα που μενουν στην κυριολεξια διπλα μου και παρολαυτα μιλαμε πλεον μονο με chat…

28 11 2006
Anonymous

Πολυ σωστη αποψη και ωραιο το θεμα που εθιξες παντως.

28 11 2006
Lexx

Είναι πολύ σημαντικό να πηγαίνουν παραπέρα αυτές οι σχέσεις με τα κίτρινα ανθρωπάκια όταν είναι εφικτό. Είναι πολλές φορές όμως που είναι αδύνατο.

28 11 2006
Free Spirit

Ολο anonymous και anonymous!Ας βαλω το κανονικο μου το ονομα.Αμαν πιααααα.

Να αναφερω και κατι αλλο με αφορμη το πολυ σωστο σχολιο του φιλου μου του Ρουφ?

Ενα θετικο του οτι δεν υπαρχει η προσωπο με προσωπο επικοινωνια ειναι το οτι, μεροικοι, για τον αλφα η βητα λογο, μπορει να μην αισθανονται ανετα οταν δε γνοριζονται πολυ καλα με τους δυπλανους τους,με αποτελεσμα να μη βγαζουν το κανονικο τους εαυτο σε καποια face to face συναντηση. Να μη νοιωθουν τοσο ελευθεροι ρε παιδι μου….

Αυτο στο ιντερνετ δεν υπαρχει, μια που oι συνομιλητες σου δεν σε βλεπουν και ,ενδεχομενως, ετσι νοιωθεις πιο «ανετος». Βεβαια αυτο ειναι και η αιτια για τα τοσα μειονεκτηματα εχει αυτη η «απροσωπη» επικοινωνια και ηδη τα ανεφερε ο Ρουφ.

Καταλαβα πολυ καλα τι ηθελες να πεις Ρουφ αλλα ηθελα να πω και αυτο.

28 11 2006
RooF

Δικιο εχεις μαν…και εγω θα ειμαι πιο μαζεμενος σε σχεση με το internet…για τα πρωτα λεπτα ομως…

Εγω νοιωθω αβολα οταν μιλαω με τον αλλο 1 χρονο μεσο chat και δεν τον εχω δει ακομα 😛 κ λεμε αμα γινετε να τον δεις τον αλλο…

28 11 2006
RaZzMaTaZz

Πολύ χαίρομαι όταν βλέπω ποστάκια σαν κι αυτό!

Αρκετές φορές έχω πει σε άτομα που γνωρίζω απ’ το νετ να συναντηθούμε, και κάποιοι έχουν αντιδράσει λες και είπα κάτι το ανέφικτο. Δεν μπορώ να το καταλάβω αυτό. Για μένα είναι το ίδιο πράγμα το να γνωρίσω κάποιον πχ σε ένα φόρουμ με θέμα κάτι συγκεκριμένο και να γνωρίσω κάποιον άλλον στη συναυλία του αγαπημένου μου συγκροτήματος. Το κοινό σημείο αναφοράς υπάρχει -μένει μόνο να δούμε αν «ταιριάζουν τα χνώτα μας» να κάνουμε παρέα. Πιο απλό δε γίνεται.

Είναι όμως που οι περισσότεροι εξισώνουν την παρέα με το «μιλάμε στο msn». Κι αυτό είναι κρίμα.

Σχολιάστε

