Μια ακόμα ιστορία…

4 11 2006

…αλλά αυτή είναι real stuff…

Είναι μια παρέα αγοράκια. Γνωρίστηκαν στο γυμνάσιο και έχουν ένα κοινό, είναι «μαγκες». Καπνιζουν αρκετά και πίνουν και καμία μπυρίτσα που και που. Κραζουν τους φλώρους, το σύστημα, την πέφτουν στα κοριτσάκια γιατί είναι και ωραίοι συν της άλλης…
Μια όμορφη μέρα με φωνάζουν να πάω μαζί τους πίσω από το σχολείο, στην καβάτζα, και μου λένε…

-Άκου φίλε θέλουμε μια χάρη.
-Τι έγινε παιδία τι παίζει?
-Θέλουμε να κάτσεις στην είσοδο της καβάντζας και να κοιτάς μην έρθει κανεις. οκ?
-Γιατί ρε συς? αφου όλοι ξέρουν ότι καπνίζετε…

-Όχι, σήμερα έχουμε κάτι καλύτερο.
-Καλά…

Αυτό το καλύτερο μύριζε όμορφα…σε τράβαγε προς το μέρος του. Χτυπαει το κουδούνι και έρχονται προς το μέρος μου. Τους ρωτάω τι ήταν αυτό που εκαναν? Μου λένε δεν είναι για σένα…είναι μόνο για αλάνια…
Πέρναγαν οι εβδομάδες, οι μήνες και οι μάγκες κάθε διάλειμμα και κενό από πίσω και ρουφάνε ντουμάνια…Μια μέρα μου λέει ένας από αυτούς : Αύριο ο ******* θα φέρει κάτι ακόμα καλύτερο και άμα θες έλα και εσύ να γουστάρεις.
Το αύριο ήρθε και μαζί και το ακόμα καλύτερο πραμα. Δεν το περίμενα…ήταν σαν Depon…Τους λέω δεν θέλω από αυτό…θέλω το άλλο που κάνατε ποιο παλιά…και μου δίνουν ένα παράξενο τσιγαρο. Περνουν το χάπι τους , ανάβω και εγώ το τσιγάρο και χωρίς να το καταλάβουμε χάνουμε την ώρα στο σχολείο…κανένας δεν μας ψάχνει…σε κανέναν δεν λείψαμε…και καλά αυτοί…αλλά και εμένα?
Μου άρεσε το τσιγαριλίκι αλλά κάτι μου έλεγε ότι δεν ήταν σωστό…κάτι δεν μου καθόταν καλα.. δεν ξαναπήγα από πίσω…οι άλλοι κάθε μέρα εκεί…ώσπου μια μέρα δεν ήρθαν καθόλου σχολείο…κινητά και τα λοιπά δεν έπαιζαν τότε…κανείς δεν ήξερε….
Πέρναγε ο καιρός και τα «αλάνια» πουθενά…μια μέρα κατά τύχη στον δρόμο βλέπω τον έναν και τον ρωτάω που χάθηκαν…μου λέει : Έλα το απόγευμα αργά στο άλσος μέσα, εκεί αράζουμε.
Πάω στο άλσος και του βλέπω να κάθονται ο ένας δίπλα στον άλλο κάτω στο εδαφος. Ο ένας από αυτούς μου λέει: Φύγε δεν είναι εδώ για σενα. Και εγώ έφυγα…
Δεν τους ξαναείδα για χρόνια…μια μέρα όταν ήμουν Λύκειο συναντάω τον έναν και μου κάνει τράκα τσιγάρο… «ΑΑΑ… Prince… η μάρκα μου αδερφέ…»
Χθες μόλις βρήκα έναν παλιό γνωστό…και μιλήσαμε λιγάκι…τον ρωτάω για τα «αλάνια» και μου λέει :

Είναι απλά μαθηματικά…ήταν 5 παιδία – 3 από πρέζα – 1 είναι μέσα – 1 την γλίτωσε.

Κράζανε το σύστημα και παρόλαυτα γίνανε ένα με το τεκνό του συστήματος , τα ναρκωτικά…

Είναι απλό το πράγμα μάγκες…οι πιθανότητες είναι ενάντιων σου όταν ξεκινάς κάτι τετοιο. Λιγοι κάθονται στα ελαφριά…Ήταν 5 έμεινε 1 και εγώ την γλίτωσα αλλά πόσοι πάνε κάθε μέρα στον βαρκάρη?

ikpi16.gif

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

28 11 2006
Free Spirit

Βλεπεις φιλαρακο μου αυτα τα πρωτυπα εχουνε περαση…Αυτα πουλανε που λεμε…

Στην αρχη η κοινωνια σε θελει αλανι και μαγκακο, μετα σε θελει δηθεν και αργοτερα σε θελει «επιτυχημενο». Ετσι αξιολογουμε τη προσωπικοτητα καποιου και ετσι του δινουμε σεβασμο βλεπεις. Αν εισαι καλο παιδι, το πολυ πολυ να σε παρουνε ειτε για κακομοιρη η για @@, οπου αυτοματα μπαινεις στο περιθωριο και ονομαζεσαι ειτε «χαλβας», ειτε «φλωρος», ειτε «ανθρωπακι». Αυτους λοιπον η κοινωνια μας θεωρει «προσωπικοτητες» και αυτοι χαιρουν σεβασμου.Μας κακοφαινεται ομως η κοινωνια του σημερα.Η κοινωνια που εχουμε φτιαξει.

Οσον αφορα τα ναρκωτικα, που ειναι το θεμα το οποιο θιγεις, υπαρχουνε παντου σε μεγαλο βαθμο. Παρα πολλα θυματα σε νεαρες ηλικιες με παιδια που ειναι, ειτε παραμελλημενα (χωρισμενων γονιων κτλ.) ειτε οπως αυτα που ανεφερες εσυ. Τελος παντων στο φιλοσοφησα λιγακι…Δε βαριεσαι…Θλιβερα περιστατικα…ΜΑΚΡΙΑ.

Υγ. Αλλο ενα εκπληκτικο κειμενο που μακαρι να μη σου δινοτανε η αφορμη να γραψεις.Επλιζω κατι να παρουμε απο αυτη την ιστορια, που δυστυχως, οπως λες τουλαχιστον, ειναι αληθινη

28 11 2006
Demie

gamw ta narkwtika mu gamw k gamw ton liry opws kai an grafetai,gamwto pia.ayta eixa na ekfrasw.

Σχολιάστε

