Όλοι το έχετε ακούσει.

2 12 2006

Πάντα από μικρός στον δικό μου κύκλο τουλάχιστον άκουγα ότι το μόνο που μετράει είναι το μυαλό του ανθρώπου και ότι δεν πρέπει να κρίνεις τον άλλο από την εμφάνιση. Σίγουρα έχετε πέσει σε συζήτηση παρέας με θέμα ‘τι κοιτάς στον άλλο’ και έχετε ακούσει όλες και όλους να συμφωνούν ότι το μυαλό και ο χαρακτήρας είναι πάνω από όλα. Ε λοιπόν μάλλον τελικά εγώ είμαι μαλάκας και δεν καταλαβαίνω καλά…Οι περισσότεροι άνθρωποι γύρω μου έχουν μια σχέση που όχι απλά μυαλό και χαρακτήρα δεν έχει…μιλάμε για την απόλυτη καφρίλα. Αλλά από την άλλη έχει ωραίους κοιλιακούς και στρογκυλό κωλαράκι. Όλοι λένε ότι τους αρέσει η διαφορετικότητα αλλά τελικά η μόνη διαφορετικότητα που έχω δει είναι στα μπουζουξίδικα οι μισοί να φοράνε μαύρα και οι άλλοι μισοί άσπρα πουκαμισά. Δεν μπορώ να πω ότι εγώ είμαι άσχημος. Έχω παραπάνω κιλά δεν είναι αυτό που λένε υπέρβαρος. Πως το λένε βρε αδερφέ δεν με βλέπεις και το βάζεις στα ποδιά. Πιστεύω ότι έχω έναν χαρακτήρα καλό η κακό δεν με νοιάζει , τουλάχιστον έχω! Και φυσικά έχω αρκετό μυαλό ώστε τουλάχιστον να καταλάβω ότι όλοι λέτε ψέματα. Χεστήκατε για τον χαρακτήρα του αλλού. Οk no problem αλλά πείτε το τουλάχιστον…να ξέρουμε με τι έχουμε να κάνουμε…άντε γαμηθείτε πια.

Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

3 12 2006
Φρι

Εχεις δικιο! Ο χαρακτηρας δεν εκτιμειται και τοσο πολυ. Αλλα πραγματα μετρανε που εχουν σχεση με την εμφανιση, αλλα και αλλα στοιχεια που αφορουν τη προσωπικοτητα του αλλου.Αυτη η σκεψη ετυχε να μου περασει και εμενα απο το μυαλο. Παντα η εμφανιση επηρεαζει και παντα επηρεαζε. Αν λεμε οτι η εμφανιση δεν αντιπροσωπευει τιποτα λεμε ψεμματα. Ετσι πιστευω τουλαχιστον…

Υγ: Τι εκρηξη ειναι αυτη αγορινα μου, ηρεμησε λιγακι και γραψε τους ολους στα τετοια σου! Αξιζει το κοπο να χαλιεσαι?Μπαααα?

3 12 2006
RooF

και εγώ κοιτάω την εμφάνιση.αλλά εδώ μιλάμε για ακραίες περιπτώσεις.τον άλλο απο την εμφάνιση θα τον πλησιάσεις αλλά αν μετά δεν έχει κάτι παραπάνω τι γίνεται?τους περισσότερους δεν τους νοιάζει καν αυτό το κάτι παραπάνω.εκεί κολλάω…

3 12 2006
Ακατέργαστος

Συμφωνώ ρε…

3 12 2006
Φρι

Οχι μονο η προσωπικοτητα αλλα και η εμφανιση (ισως και περισσοτερο) επηρεαζει τη γνωμη που εχει καποιος για αυτο που βγαζουμε προς τα εξω.

Πολλες φορες εχω πιασει τον εαυτο μου να αναρωτιεται τι θα γινοταν αν το α,β,γ, ατομο δεν ειχε την εμφανιση που εχει, αλλα ειχε τον ιδιο χαρακτηρα. Θα το αντιμετοπιζανε με τον ιδιο σεβασμο? Θα του δινανε την ιδια αξια? Μπααααα…δε νομιζω. Παρολα αυτα μην το γενικευουμε τελειως. Παντως εχεις απολυτο δικιο φιλαρακι.Απολυτο δικιο σε αυτο που λες.

Σχολιάστε

