Τα λάθη πληρώνονται

14 12 2006

Σήμερα βρέθηκα με μια παρέα από τα παλιά. Με μια παρέα από το λύκειο που είχαμε καιρό να τα πούμε. Είπαμε αρκετά. Αρκετά για να κάτσω να σκεφτώ το αντίκτυπο που έχουν οι επιλογές που κάνουμε τώρα, στο μέλλον μας. Μου άρεσε μια κοπέλα παλιά, τότε στο λύκειο. Μου άρεσε παρά πολύ. Δεν έκανα κάτι γιατί τότε είχα κάτι στα χέρια μου και στην καρδιά μου που δεν θα το άλλαζα με τίποτα. Η ευκαιρία χάθηκε και η κοπέλα αυτή έκανε κάτι με κάποιον άλλο και τώρα τα πράγματα πάνε και για πιο σοβαρά από μια απλή σχέση. Και εγώ είμαι εδώ να μετανιώνω για μια από τις πολλές λάθος αποφάσεις που πήρα. Γιατί τελικά ίσως αυτή η κοπέλα να ήταν η μόνη κατάλληλη για μένα…Άραγε αν τότε που μπορούσα να κάνω κάτι και να πάρω την σωστή απόφαση πως να ήταν τα πράγματα σήμερα; Μακάρι τουλάχιστον να είναι για πάντα ευτυχισμένη με το παιδί που διάλεξε. Ίσως τελικά αυτός να αξίζει περισσότερο…

 

Ξέρω ότι δεν θα το διαβάσει ποτέ αυτό αλλά εγώ θέλω να μάθει όλος ο κόσμος ότι έκανα λάθος και δεν ντρέπομαι που το λέω γιατί τελικά ίσως μάθω κάτι από αυτό.

 

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

16 12 2006
Mikeone

Δν ξέρω τι να σε συμβουλέψω! Ένα από τα δύο παρακάτω να διαλέξεις:
1) Μην κοιτάς ποτέ το παρελθόν αλλά το μέλλον!
2) Να μαθαίνεις από τα λάθη σου στο παρελθόν!
Όπως κατάλαβες είναι εντελώς τα αντίθετα! Και εδώ είναι το δύσκολο 😉

16 12 2006
RooF

μπορώ να κοιτάξω το μέλλον μαθαίνοντας από το παρελθόν! 🙂

tnx!

22 12 2006
lexx

Τα μόνα λάθη για τα οποία πρέπει να μετανιώνεις είναι για αυτά που πρόκειται να κάνεις στο μέλλον. 😉

Σχολιάστε

