Κάτι πάει στραβά…

9 01 2007

Κάτι πάει στραβά τώρα τελευταία και είμαι σίγουρος ότι το έχετε καταλάβει. Ναι έχω αρχίσει να χαζεύω επικίνδυνα αλλά δεν μιλάω για αυτό…

Μιλάω για τον καιρό. Τι γίνετε χάζεψαν μέχρι και οι αμυγδαλιές (Ιερό Δέντρο για όσους ξέρουν) και άνθησαν. Πόσο καιρό έχει  να βρέξει στην Αθήνα;  Δεν λέω για χαζοψιχάλες αλλά για βροχή. Πολύ καιρό. Πέρασε ο Δεκέμβρης και δεν έβαλα χοντρό ρούχο πάνω μου. Κάνει ζέστη πως το λένε! Αρκετοί χαίρονται αλλά εγώ ανησυχώ. Νιώθω κάτι μέσα μου ότι δεν πάει καλά και αυτό με φοβίζει. Και τι καταφέρνω; Απλά έχω αϋπνίες…

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

9 01 2007
beniamin

Πολλά πάνε στραβά..Να δούμε εως πότε θα μας ανέχεται η γη..Όπως κατάλαβες ούτε να μας φτύσει δε θέλει(ανομβρια)
Είμαστε άξιοι της τύχης μας..Δυστυχώς..

10 01 2007
Yonah(Χάρης)

Σκατά!!! Την έχουμε γαμήσει άγρια… Συγνώμη που μιλάω έτσι, αλλά τα μεγάλα δράματα δεν θα τα ζήσουμε εμείς αλλά τα παιδιά μας…

10 01 2007
RooF

Σκατα!Σκατα! Σωστα μιλας!

10 01 2007
Ακατέργαστος

Σκατά!!!

10 01 2007
Φρι

Ε ρε κατι βιτσια! Επρεπε να σας ειχε θερισει το κρυο για τα καλα, για να καταλαβετε ποσο γαματο ειναι να εχει καλο καιρο. Ελεος. Ολοι σκατα και σκατα. Για να τα δαγκωνατε να σου ελεγα εγω μετα… Ακους εκει σκατα!!!!!!!!!

11 01 2007
RooF

ρε συ δεν ειπαμε οτι δεν ειναι ωραια! Αλλα δεν ειναι νορμαλ αυτο! χειμώνας = βροχες – κρυο -χιονι

όταν ανθίζουν τα δεντρα κατι δεν παει καλα!

αυτο μονο, κατα τα αλλα ειναι ωραια 🙂

Σχολιάστε

