Πυρετικό Ημερολόγιο

19 01 2007

Η γλώσσα των αριθμών μιλάει…

Τετάρτη 17

Το θερμόμετρο καταγράφει δέκατα…μόνο το βράδυ αγγίζω τους 38,5 (και κάτι ψιλά)

Πέμπτη 18

Με το καλημέρα στις 8 η ώρα το πρωί βλέπω 39 (καλημέρα…) Δεν πάω δουλειά. Δούλευα 14,30 – 22,30. Επιτόπου κοιμήθηκα και ξύπνησα στις 21,30. Ένιωθα καλά…το θερμόμετρο δείχνει 37. Έκανα ένα ντους και γύρω στις 22,00 – 22,30 άρχισα να νιώθω λίγο παράξενα. Βάζω το θερμόμετρο για να δω … 36.

3 το βράδυ ξύπνησα μούσκεμα με 38,5

Παρασκευή 19

Από το πρωί νιώθω καλά ( 🙂 ) . Είχα δέκατα και τώρα είμαι στους 36,5. Update στις 21,00 ανέβηκε για άλλη μια φορά στους 38 και τώρα είμαι στους 37 . Και αύριο Σάββατο έχω αναρρωτική… Άντε γιατί βαρέθηκα.

Σάββατο 20

Επιτέλους! Τέλος! Είμαι καλαααα!  Χαίρομαι και που θα πάω δουλειά. Ξέρω θα το μετανιώσω αυτό που είπα 😛

Τα σχόλια μου

Με τόσο μέτρημα θερμοκρασίας που έγινε πάνω μου τις τελευταίες μέρες θα μπορούσα να είμαι

α) Κρασί

β) Πούρο

γ) Βρές ένα άλλο εσύ 😛

Και για να σας φύγει η απορία 😛 Δεν έχασα ούτε γραμμάριο. Έλεος.

Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

19 01 2007
Yonah(Χάρης)

Welldone RooF και χαιρομαι που είσαι καλα…

Τώρα για το τι άλλο θα ήσουν… Χμμμμ ένας υπερχρονισμένος επεξεργαστής… 😛

19 01 2007
RooF

Σωστος!!! 🙂

19 01 2007
Φρι

Σαββατο περδικι να υποθεσω?

19 01 2007
RooF

μόλις έκανα ένα update στην Παρασκευή…μάλλον από Κυριακή και μετά θα γίνω το συμπαθές πτηνό 😛

20 01 2007
Ακατέργαστος

χαχαχα!!!! Είσαι μορφή ρε! Γάμησε τον πυρετό…
Τελείωνε να γίνεις καλά να πάμε για καφεδάκι…
ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!!!

20 01 2007
RooF

στην κατάσταση μου δεν γαμάω τπτ 😛 αλλά με γαμάνε και δεν παίρνω και χαμπάρι 😛

27 03 2007
Coble

One of the best locations I’ve come across lately!!! Definately a permanent bookmark! Please visit my homepage:

Σχολιάστε

