Θέλεις να σταματήσεις το κάπνισμα;

21 01 2007

Όλα άρχισαν πριν 5 μέρες, την Τετάρτη. Ο λαιμός μου δεν ήταν στα καλύτερά του και αποφάσισα να μην καπνίσω ώστε να μην κάνω τα πράγματα χειρότερα. Άλλωστε ποτέ δεν είχα πρόβλημα, αν δεν ήθελα, δεν κάπνιζα. Οι μέρες πέρναγαν και δεν μπορώ να πω, είχα τον πυρετό και τον λαιμό μου να με απασχολούν από το τσιγάρο. Αλλά χθες, άμα ήθελα θα μπορούσα να κάνω ένα τσιγαράκι. Δεν το έκανα. Ούτε σήμερα.

Δεν είμαι ο άνθρωπος που θέλει να κόψει το τσιγάρο για να σωθεί από τον καρκίνο ή για τα λεφτά που θα γλιτώσω. Είμαι ο άνθρωπος που απλά θέλει να δει τα όρια του και να αποδείξει ότι κάνει κουμάντο. Δεν πιστεύω ότι εγώ θα κόψω το κάπνισμα. Αλλά όχι γιατί δεν μπορώ. Μπορώ και δεν θέλω. Όπως και πολλά πράγματα στην ζωή μου έτσι και αυτό το ελέγχω δεν με ελέγχει εκείνο. Και σε όλους αυτούς που θέλουν όπως λένε να το κόψουν και δεν μπορούν, λέω μπροστά στην μάπα τους ότι , κοίτα με μπορώ και δεν το κάνω. Όχι δεν έχω ανάψει ένα τεράστιο τσιγάρο τώρα 😛 Δεν ξέρω τι θα κάνω αύριο. Μπορεί να μην καπνίσω αλλά μπορεί να ρουφήξω μια τεράστια τζούρα μέχρι να με κάψει και να το γουστάρω. Δεν ντρέπομαι καθόλου που το λέω. LOL.

Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

21 01 2007
demie

koita mporw na pw oti symfwnw mazi su.! ute egw thelw na to kospw gt to gustarw re file.! keep smoking people xaxaxa! pantws einai kalo na eisai kyrios tu eautu su k vasika an thes mporeis 😉

22 01 2007
Ακατέργαστος

Όλα είναι μέσα στο μυαλό σου!
Θες να το σταματήσεις;
Το σταματάς!
Δεν θες;
Συνεχίζεις να καπνίζεις!!!

22 01 2007
Yonah(Χάρης)

Bow!!! Εμένα μου άρεσε αυτο που είπες οτι το κάνεις για να δείξεις ποιος κάνει κουμάντο…

Αυτό που μου σπάει τα αρχ… συγνώμη τα νεύρα ήθελα να πώ 😛 είναι οτι αναγκάζομαι και ρουφάω τον καπνό απο τα κωλοτσιγάρα… Χώρια που κιτρινίζουν τα δόντια και βρωμοκοπάς μετά 😛

22 01 2007
RooF

@ Ακατο : Νίκο όταν θα θελήσεις (αν θελήσεις) να το κόψεις θα δεις ότι είναι πολύ πιο δύσκολο για τον περισσότερο κόσμο.

@Yohan : Ακριβώς για αυτό το κάνω. Μου αρέσει το τσιγάρο. Αλλά μπορώ και χωρίς. Είναι γεγονός πάντως ότι νιώθω πιο καθαρός…

Σχολιάστε

