Γοογλινγ

23 01 2007

Ο σκοπός που το γράφω αυτό το κείμενο τώρα είναι γιατί κοιτάω τα στατιστικά του blog μου και βλέπω με ποιους όρους αναζήτησεις βρήκε το blog μου κάποιος. Και βλέπω ότι άλλα ψάχνουν και άλλα βρίσκουν. Παράδειγμα : «Καυλιάρες γκόμενες». Είμαι στο 3 αποτέλεσμα. Ναι το γράφω αυτό στο blog μου αλλά δεν έχω καυλιάρες γκόμενες εδώ. Θες και άλλο; No prob ! πάτα «καυλιάρες μαθήτριες». Ωραίο ε; Τελικό χτύπημα. Κανε έρευνα για «ομαδικά όργια» είμαι στη δεύτερη σελίδα. Το διασκεδάζω αλλά μάλλον το blog μου κάνει κακό στην τσόντα. Και η τσόντα ανήκει στον λαό. Μήπως τελικά να ανεβάσω καμία φώτο από όργια να ανεβάσω τα hits μου; 😛


Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

23 01 2007
Ακατέργαστος

χαχαχα!!!! Έχουν μπερδέψει τα μπούτια τους… 😀

23 01 2007
Φρι

Τσοντα, τσοντα;)

23 01 2007
Φρι

Εδω που τα λεμε ηξεραν οτι το μπλοκ ανηκει σε που….ρη ανθρωπο γι’αυτο το γουγλ τα βγαζει αυτα.Α ρε Ρουφ αρχηγοπουλο!

25 01 2007
SkiA

Εεεπ, καλημέρα πρώτα απ’ όλα!
Τι λέει ο άνθρωπος :ppp
Εγώ πάντως βρήκα το blog σου ψάχνοντας τους στίχους από το υπέροχο, μοναδικό, απίστευτο κομμάτι των Stavento «Βρίσκεσαι παντού»

Και ναι..δεν το πιστεύω, τώρα πλέον εάν γράψω τον τίτλο του τραγουδιού, εμφανίζει το προφίλ μου από τους Ακροβάτες στη θέση 2
But still the top top top result belongs to you 😀

17 02 2007
Giorgos

Ρε συ εμενα μου έρχεται κόσμος με το keyword «πάρης λάτσης» έλεος!

17 02 2007
RooF

Πάλι καλά…

Σχολιάστε