Πόλεμος στον δρόμο

2 02 2007

Ξέρω θα φανώ ακραίος.

Οι δρόμοι πλέον έχουν γεμίσει με άμυαλους οδηγούς. Κάθε μέρα νιώθω τυχερός που έζησα μετά την βόλτα η την δουλειά μου. Δεν ασχολούνται με τα σήματα ούτε με τα φανάρια. Δεν ξέρουν τι σημαίνει η λέξη προτεραιότητα. Μιλάνε στο κινητό και πάνε δεξιά αριστερά. Κορνάρουν χωρίς λόγο, έτσι από συνήθεια. Τι μπορούμε να κάνουμε για αυτό; Έχω βγει αρκετές φορές από το αμάξι με άσχημες προθέσεις. Δεν έχω σκοπό να κάνω κακό στον άλλο, μόνο να τον φοβίσω. Άλλα μάλλον θα αρχίσω να περνώ και το μπουλονόκλειδο μαζί γιατί πλέον δεν φοβούνται μόνο από τις φωνές. Θα μου πεις λύση είναι αυτή; Ε και τι άλλο να κάνω; Αυτοάμυνα είναι στην τελική. Πάει να με σκοτώσει με το αμάξι του και εγώ αμύνομαι! Πραγματικά έχω αρχίσει και χάνω την υπομονή μου. Ελπίζω να μην γίνει κανένα κακό.

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

3 02 2007
Ακατέργαστος

Όχλος…

9 02 2007
Φρι

Looooool!Ειναι αυτο που λεμε παιχνιδι για γερα νευρα!

10 02 2007
RooF

Τα δικά μου είναι πολύ εύθραυστα… 😉

Σχολιάστε

