5 Πράγματα για μένα – RooF edition

15 02 2007

Μετά το αίτημα του Ακατέργαστου

  1. 1) Μου την δίνει να μου κορνάρουν. Μπορώ να σκοτώσω άνθρωπο για αυτό.
  2. 2) Δεν θέλω να λέω ότι έχω να πω δυο φορές. Μια είναι αρκετή.
  3. 3) Θέλω να με σέβονται ενώ εγώ πολλές φορές δεν σέβομαι κανέναν. 😛
  4. 4) Σε μια συζήτηση μπορεί να πω χιλιάδες φορές στον άλλο «Ακούς;»
  5. 5) Πάντα αργώ να πληρώσω τους λογαριασμούς μου και ας έχω λεφτά. Από αντίδραση και βαρεμάρα.

Πασάρω στην Σκια και στους Alluminatoi (δεν νομίζω να έχουν κάνει) 😛

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

