Μόνος από επιλογή;

17 02 2007

Σήμερα ήταν μια παράξενη μέρα. Για αρχή είχα το προαίσθημα που έχω τώρα τελευταία, ότι τίποτα το διαφορετικό και το συναρπαστικό δεν πρόκειται να γίνει. Ναι, είχα για άλλη μια φορά δίκιο. Στην δουλειά σήμερα είχα χρόνο να σκεφτώ λίγο παραπάνω από ότι κάνω συνήθως και αυτό γιατί δεν είχε κίνηση και είχα τον διακόπτη του μυαλού μου στο ON. Είδα 2-3 ζευγάρια και σκέφτηκα, γιατί εγώ είμαι μόνος τον τελευταίο χρόνο; Με μόνη εξαίρεση 4-5 αρπαχτές (και ξαναζεσταμένο φαΐ…) δεν έχω κάνει τίποτα. Άρχισαν λοιπόν να περνάνε από το μυαλό μου διάφορες γνωστές, ελεύθερες και μη και έπιασα τον εαυτό μου να τις απορρίπτει όλες. Σε κάθε μια έβρισκα και από κάτι που δεν μου άρεσε. Ίσως ζητάω πολλά. Κι όμως εγώ νοιώθω πως ζητάω πολύ λίγα. Σίγουρα δεν ψάχνω την τέλεια. Με εκνευρίζει άλλωστε η τελειότητα στους ανθρώπους και στις σχέσεις τους. Ίσως να μην ξέρω καν τι ψάχνω. Είναι γεγονός ότι νιώθω πολύ μπερδεμένος και μέσα σε αυτό το μπέρδεμα βρίσκω ελπίδα στο ότι τελικά είναι επιλογή μου να είμαι μόνος. Πρέπει να το σκεφτώ κι άλλο. Κάθε βοήθεια δεκτή.

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

18 02 2007
dimitrisg.

Οι περισσότεροι είμαστε μπερδεμένοι… ειδικά όσοι υπνοβατούμε…

18 02 2007
RooF

μην μας ξυπνήσουν απότομα μόνο…

Σχολιάστε

