Ζήτω το Άρθρο 16

23 02 2007

Όλη αυτή η αντίδραση των «κομουνιστών» και «αναρχικών» φοιτητών καθώς και των βολεμένων με το υπάρχον σύστημα καθηγητών δεν μου αφήνουν την παραμικρή αμφιβολία ότι τελικά πρέπει όντως να γίνουν αλλαγές στο άρθρο 16. Τις νεολαίες τις συμφέρει γιατί έχουν τα δικά τους, προσωπικά, συμφέροντα και τους καθηγητές γιατί φοβούνται την ανταγωνιστικότητα γιατί πολύ απλά είναι κάτω του μετρίου (αυτοί που αντιδρούν τουλάχιστον). Τώρα στο μυαλό μου είναι μια φωτογραφία από την πρώτη γραμμή μιας πορείας με παιδάκια τύπου μαλλί μόλις ξύπνησα και Trussardi ζακετούλες τους οποίους δεν τους νοιάζει για τους άλλους φοιτητές. Αυτά τα παιδάκια δεν έχουν ανάγκη, κανονίζει ο μπαμπάς. Είναι στο τέταρτο έτος και χρωστάνε μαθήματα του πρώτου. Χέστηκαν για τους άλλους φοιτητές τους φτωχούς που θέλουν να δώσουν τα μαθήματα τους να τελειώσουν γιατί το νοίκι κάθε επιπλέον μηνά τους τρυπάει την τσέπη. Έλεος πια. Δεν βλέπουν που στις πορείες κατεβάζουν φίλους και συγγενείς για να μαζευτούν 50 άτομα, δεν φτάνει που μου χαλάνε την απογευματινή μου βόλτα…ρόμπες.

Ενέργειες

Information

25 Σχόλια

24 02 2007
Ακατέργαστος

Τι λες τώρα ρε????

24 02 2007
RooF

δεν νομιζω να λεω κατι παραλογο.

25 02 2007
beniamin

αν τα έλεγα εγώ αυτά θα με λέγανε φασίστρια..(όχι ότι δε με λένε τώρα)
το θέμα είναι τελικά νοιάζεται κανεις για τον άλλον;;
οχι.
ακομα κ εγώ.αν ειχα @@ θα ελεγα που τους εχω όλους γραμμένους.Δε με νοιάζει για το αρθρο 16 γιατι δεν ξέρω τίλέει.αν λέει γιατα χρονια φοιτησης δε με νοιάζει γιατί δε με πιανει μιας και το πολύ σεπτέμβρη τελειώνω,έχοντας συμπληρώσει 6 χρόνια φοιτησης απο τα 4.αν λέει για ιδιωτικοποιήσεις αει παλι δε με νοιάζει γιατί ό,τι είναι αμερικάνικο το τρώμε κ εμείς,οπότε θα έρθει θελουμε δε θέλουμε.Μισώ όλα τα κόμματα(φοιτητικά και μη) και δε θέλω να ασχολούμαι.Χαλιέμαι που χάνω εξεταστικές και γίνεται η πόλη μου γεματη απο γραμμες αυτοκινήτων που δεν κουνιούνται.Για κάτι που μπορώ να αλλάξωμε τη φωνή μου να αγωνιστώ.Να μπω στο τρυπάκι των μεγάλων δεν υπαρχει περίπτωση.
καλό βράδυ.είμαι σκνίπα.

25 02 2007
RooF

Τα βασικά σημεία του σχεδίου

– Οικονομική και διοικητική αυτοτέλεια των πανεπιστημίων
– Τα πανεπιστήμια θα υπογράφουν τετραετείς συμφωνίες με το υπουργείο, στις οποίες θα προσδιορίζουν τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές τους ανάγκες.
– Κάθε χρόνο ο υπουργός Παιδείας θα καταθέτει στη Βουλή έκθεση για την κατάσταση των ΑΕΙ και την πορεία του τετραετούς προγράμματος.
– Ενισχύεται η διαφάνεια στις δραστηριότητες των ανώτατων ιδρυμάτων, τα οποία θα πρέπει να παρέχουν πληροφορίες και μέσω του διαδικτύου αναφορικά με τα μορφωτικά, διοικητικά και οικονομικά τους θέματα.
– Η άρση του πανεπιστημιακού ασύλου θα αποφασίζεται από το πρυτανικό συμβούλιο με απλή πλειοψηφία, μόνο με την παρουσία δικαστικού λειτουργού. Επίσης κάθε ίδρυμα θα πρέπει να καθορίσει ποιόν χώρο αναγνωρίζει ως άσυλο.
– Οι πρυτανικές εκλογές θα γίνονται με καθολική ψηφοφορία των φοιτητών και όχι μέσω αντιπροσώπων.
– Ορίζεται ως ανώτατο όριο φοίτησης ο διπλάσιος χρόνος σπουδών. Ωστόσο, το κάθε πανεπιστήμιο θα μπορεί να δίνει στους φοιτητές δύο επιπλέον εξάμηνα.
– Σε κάθε πανεπιστήμιο συνίσταται μία οργανωτική θέση γραμματέα για τον αποτελεσματικότερο συντονισμό και διεύθυνση του έργου των οικονομικών και διοικητικών υπηρεσιών.

28 02 2007
dimitrisg.

πες τα

7 03 2007
alexandra

paidia,sorry kiolas alla den pate kala.an tora poy eimaste stin ilikia tis amfisvitisis skefteste etsi pos tha skefteste sta 50 sas??eftixos den skeftontai oloi san esas.diladi me noiazei mono to tomari mou kai kanenas allos.otan omos tha sas pairnoun tis douleies ta plousiopaida apta idiotika na do ti tha lete.oute ki ego eimai kamia plousia kia doulevo gia na ta vgazo pera alla auto de simainei oti tha kathomai na pairnoun alloi apofaseis gia emena xoris kan na me rotane!!!aloimono an oloi kathomastan spitaki mas.KSIPNATE RE!!

8 03 2007
RooF

Αλεξανδρα ειναι παραπανω απο εμφανες οτι δεν γνωριζεις τον νομο πλαισιο. Ψαξτο λιγο για το καλο σου.

Και μπαινω στο ψητο.

Α) Δεν ειμαι στην ηλικια της αμφισβητησης
Β) Κανενα πλουσιοπαιδο δεν θελει να κανει τις δουλειες που κανω εγω αλλα πολλοι αλλοι θα ηθελαν να την κανουν.
Γ) Δεν ειπε κανενας οτι ολοι οι φοιτητες ειναι πλουσια ρεμαλια. Σιγουρα καποιοι (αρκετοι) δουλευουν. Εχω παραδειγματα.
Και τελος
Δ) Λες οτι δεν θελεις να καθεσαι να παιρνουν αλλοι αποφασεις για εσενα χωρις να σε ρωτανε…ΞΥΠΝΑ. Οι νεολαιες σε ρωτανε πριν κλεισουν το Ιδρυμα? Η θα σε ρωταει αυριο ο εργοδοτης σου για οτιδηποτε? Για να σε δω σε 5 χρονια… Νομιζεις οτι η ψηφος σου μετραει? Θελω πραγματικα να μου πεις τωρα…νομιζεις οτι οι πορειες και οι καταληψεις οδηγουν καπου? Γιατι δεν εχω δει κατι..

ΥΓ. Μαθε να σεβεσαι τις αποψεις των αλλων αν θελεις να σε σεβονται και αυτοι.

Φιλικα 😉

8 03 2007
alexandra

ναι ρε φιλε η ψηφος μου μετραει γιατι συμμετεχω και κανεις δεν εκλεισε τη σχολη με το ετσι θελω αλλα υπαρχει ψηφοφορια και μη μου πεις οτι ψηφιζει οποιος να’ναι γιατι στη δικη μου δεν ισχυει.δεν ξερω τι ηλικια εχεις αλλα ανετα θα σ’εκανα στην ηλικια του παππου μου,εχετε τις ιδιες αποψεις.το νομο πλαισιο τον ξερω πολυ καλα,νομικη σπουδαζω αγαπητε και ξερω αρκετα για τους νομους.και ναι η ιστορια εχει δειξει οτι και οι πορειες και οι καταληψεις οδηγουν στη νικη,οταν οι νομοι που κατεβαζουν τα κομματα ειναι για πεταμα,οπως εγινε το ’78,το ’91 αλλα και το ’97 με το νομο του αρσενη ο οποιος τροποποιηθηκε πριν ψηφιστει και ο οποιος ισχυσε με τη μορφη που ψηφιστηκε για ενα μονο χρονο.δε φταιω εγω αν βλεπεις το ποτηρι μισοαδειο αλλα ναι,ολοι εμεις που βγαινουμε στους δρομους βγαινουμε γιατι πιστευουμε οτι μπορουμε να νικησουμε.και δε νομιζω να’χουμε κανα βιτσιο να τρωμε ξυλο και δακρυγονα απ’τους μπατσους,που αν ειδες τι εγινε σημερα στην πορεια[γιατι το αποκλειω να ησουν] ριξανε φωτοβολιδες μες στον κοσμο που προσπαθουσε να φυγει και ολες οι συλληψεις γινανε απ’το σωρο απο ατομα που ουδεμια σχεση εχουν με μολοτωφ.γι’αυτο βγαινουμε στο δρομο,γι’αυτο κανουμε καταληψεις.γιατι δε γινεται 167 ατομα να αποφασιζουν οταν οι χιλιαδες διαφωνουν,γιατι δε γινεται να μας δερνουν και να μας λουζουν με χημικα και εμεις να να μη μιλαμε!! ΥΓ.σταματα να βλεπεις πρετεντερη και κακαουνακη σε χαλαει.αντε γεια!

8 03 2007
RooF

To post σου τα λέει όλα. Μπορούμε άνετα να καταλάβουμε ότι ανήκεις και εσύ σε νεολαία προβάτων. Έχετε πολύ μεγάλο βίτσιο ώρες ώρες. Οι μπάτσοι δεν είναι άγιοι. Ορισμένοι είναι τα μεγαλύτερα γουρούνια αλλά ξέρετε τι θα συμβεί αν τους προκαλέσετε, γιαυτό λέω ότι είστε βιτσιόζοι. Όχι θα σας αφήσουν να κάψετε την Αθήνα ρε ρεμάλια.

Δεν έχεις καμία σχέση με τις μολότοφ? Απόδειξέ το. Μην πατήσεις σε πορεία μέχρι να σταματήσουν να τις πετάνε ή πλακώστε τους σε στις σφαλιάρες.

Το 78 και το 91 βύζαινες γιαυτό μην μιλάς με τέτοια άνεση για αγώνες άλλων που είχαν άλλα ιδανικά (υψηλότερα) από αυτά που έχεις εσύ τώρα.

Σήμερα στην πορεία και να ήθελα δεν θα πήγαινα, γιατί ΔΟΥΛΕΥΑ. Τεμπέληδες χαραμοφάηδες…

Δεν βλέπω τηλεόραση. Αρνούμαι. Έσυ από ότι φαίνεται βλέπεις αρκετά.

Φυσικά αυτά που γράφω δεν ισχύουν για όλους τους φοιτητές. Αυτό μας έλειπε…

Μόνο σε σένα προσωπικά.

Φιλάκια 🙂

ΥΓ. Σου είπα και πριν μάθε να σέβεσαι τον αλλο για να σε σέβεται και αυτός. Δεν με άκουσες.

YΓ2. Δες και εδώ. http://www.skai.gr/master_story.php?id=41543

9 03 2007
alexandra

ναι δε βλεπεις τηλεοραση γι’αυτο μου χεις να δω απ’το σκαι.δε χρειαζεται γιατι ημουν εκει.χαραμοφαης δεν ειμαι γιατι κι εγω δουλευω οπως σου ειπα για να σπουδασω.και απ’οτι φαινεται δεν εισαι φοιτητης οποτε τι μιλας ρε?και δε θα μπορουσες να διαλεξεις καλυτερο ονομα.roof.σημερα μας σκοτωσαν ρε και οχι δεν προκαλεσαμε οι φοιτητες.και μπορει τοτε να μην ημουν στα γεγονοτα αλλα ηταν αλλοι.γιατι ησουν εσυ ρε?γιατι αν ησουν και λες εμας προβατα τοτε εισαι για κλαμματα.η μηπως και τοτε ησουν στον καναπε σου και απλα εκανες κριτικη χωρις να ξερεις?α,αυριο εχει συγκεντρωση η χρυση αυγη για τα «ρεμαλια» που καινε την αθηνα.να πας θα κανεις καλους φιλους.και επειδη δε με ξερεις ενημερωτικα εχω παιξει ξυλο μ’αυτους που γαμανε τις πορειες για να βγαινουν μετα κατι τυποι σαν εσενα και να κατηγορουν.παντως να στειλεις κανα βιογραφικο σε κανα καναλι,ωραια τα λες.εχει αδειασει θεση στον αλφα,εφυγε ο τραγκας.ΤΡΕΞΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

9 03 2007
RooF

Δεν μου λες κάτι κυρία μου..η παιδεία είναι ζήτημα των φοιτητών μόνο; Από αυτό και μόνο καταλαβαίνουμε πόσο μυαλό έχεις. Η μήπως τα ζώα με τις μολότοφ είναι όλοι φοιτητές; Άλλωστε ξέρω άτομα (πιο σοβαρά από εσένα) που είχαν πάει σε διάφορες πορείες (και χθες) και δεν ήταν φοιτητές. Αμα δουν το ποστ σου δεν θα τους αρέσει πολύ…

Από όλα όσα λέω εσύ κατάλαβες ότι είμαι Χρυσαυγιτης…τι να πω…ένα λάθος του νόμου δεν μου είπες. Να κάτσουμε να το συζητήσουμε. Μόνο για τους μπάτσους λες.

Απλά για ενημέρωση. Ο Σκαι έχει και ραδιόφωνο.

Δεν έχει νόημα να ασχολούμαι αλλο μαζί σου…λες τα ιδία και τα ιδία…και δεν ξέρεις να συζητάς.. Δεν ξανά απαντάω αν δεν μιλήσεις σαν νοήμων άνθρωπος.

ΥΓ. Την επόμενη φορά φέρτε φοιτητές και από το εξωτερικό για να μαζέψετε και κανέναν…

9 03 2007
alexandra

πω ρε φιλε δε βγαζω ακρη μαζι σου.μ’αρεσει που χεις κανει και δικο σου site.ποιος να το δει ρε αφου μονο εγω στελνω.τι να κατσω να σου απαντησω δεν εχει νοημα,χτες σκοτωσαν κοσμο και θα καθομαι να ασχολουμαι μαζι σου.και αν ξερεις το νομο και εισαι νοημων μπορεις να καταλαβεις τα αρνητικα του δε χρειαζεται να στα πω εγω.καλο βραδυ

10 03 2007
dimitrisg.

Οι αστυνομικοί που βαράτε και βρίζετε, σόρρυ κιόλας αλλά είναι και αυτοί άνθρωποι, πολλοί μάλιστα συνομήλικοί μας. Δηλαδή τι θες να κάνουν οι αστυνομικοί να κάθονται να τρώνε καδρόνια στο κεφάλι; Να τους σκοτώσετε;

Πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι νόημα έχει. Οι αλλαγές που προωθούνται τόσο από τον νόμο πλαίσιο όσο και το άρθρο 16 είναι προαποφασιμένα από το 1999. Από την σύνοδο της Μπολόνια. Είχα κάνει εργασία το 2002 στη σχολή μου, το πρώτο έτος φοίτησης μου, για τις αλλαγές στην Ανώτατη εκπαίδευση. Προσπαθεί να γίνει μια αλλαγή για περισσότερη διαφάνεια, να έρθει η αξιολόγηση, να σταματήσει επιτέλους αυτό το σύστημα όπου οι καθηγητές συμπεριφέρονται λες και έχουν πιάσει τους @@ του Πάπα. Να σταματήσει αυτή η κατάντια με τις κλίκες τους που προωθούν όποιους τους γλύφουν και είναι φίλοι τους, και όχι όποιους έχουν τα προσόντα αξιοκρατικά.

Εσείς συμπορεύεστε με το συνδικαλιστικό των καθηγητών γιατί έτσι σας είπαν. Πότέ δεν βάλατε το μυαλό σας να δουλέψει.

Όταν γινόταν η μεταρρύθμιση Αρσένη ήμουν στο λύκειο. Τότε με είχε παρασύρει το γενικό κλίμα(πρόβατο) και ήμουν και εγώ κατά. Όμως στην πραγματικότητα η μεταρρύθμιση του ήταν σωστή και κρίμα που απόδομήθηκε στην συνέχεια(αν και προσωπικά είμαι υπέρ της άποψης ότι το Λύκειο θα πρέπει να αποσυνδεθεί τελείως από την εισαγωγή στα πανεπιστήμια). Ο άνθρωπος πρώτα από όλα διπλασίασε τις θέσεις εισαγωγής στα πανεπιστήμια(και για αυτό οι βάσεις έπεσαν κατακόρυφα τότε). Και δεύτερον είχε βάλει τους μαθητές να διαβάζουν όλα τα μαθήματα, χωρίς να χρειάζεται να είσαι υπεράριστος για να περάσεις σε μια καλή σχολή. Απλά να έχεις ένα καλό γενικό επίπεδο. Μέχρι τότε με τις δέσμες έπρεπε να είσαι υπεράριστος(να γράψεις 18, 19, 20) σε 4 μαθήματα για να περάσεις κάπου. Αυτό δεν σου έδινε την δυνατότητα να αποκτήσεις λίγο πιο σφαιρικές γνώσεις. Εστίαζες την προσοχή σου εκεί ή φυσικομαθηματικά ή αρχαιό-λατινο-ιστορία.

Το μέλλον είναι η διαθεματικότητα των επιστημών. Αν είχαμε μείνει με τις δέσμες(που δυστυχώς τώρα με 6 μαθήματα πιο πολύ σαν τις δέσμες είναι) φέξε μου και γλίστρησα..

Αλεξάνδρα σε παρακαλώ, πες μου τώρα κάποια δικά σου επιχειρήματα για να καταλάβω που κάνω λάθος. Ίσως κάνω λάθος. Σε παρακαλώ διαφώτισε με. Αν δεν συζητήσουμε δεν πρόκειται να βγάλουμε άκρη. Στις πορείες δεν συζητάτε απλά τα σπάτε.

Αν νικήσετε όπως λες, ποια είναι η δικιά σας αντιπρόταση; Να μείνουν τα πράγματα ως έχουν;

10 03 2007
RooF

ρε συ Δημήτρη και εγώ αυτή την αντιπρόταση θέλω να ακούσω αλλά κανένας δεν λέει τπτ…αν ξαναδείς τα ποστ παραπάνω για όλα φταίνε οι μπάτσοι…

ΥΓ. Χθες άκουσα ότι η επόμενη αλλαγή για την παιδεία (ανεξαρτήτως κυβερνήσεως) θα είναι να αποσυνδεθεί το Λύκειο από τα Πανεπιστήμια. Τότε να δεις καταλήψεις επειδή η τυρόπιτα είναι στρογγυλή. 🙂

10 03 2007
alexandra

καταρχας δεν ειμαι απο αυτους που τα σπανε.διαφωνω καθετα με αυτους που κρυμμενοι πισω απο μια κουκουλα και κρυμμενοι πισω απο τον κοσμο διαλυουν τα παντα.τα’χω με τους μπατσους γιατι εχω φαει ξυλο χωρις να εχω κανει κατι.γιατι αυτοι που δερνουν και αυτοι που πιανουν[η πλειοψηφια] δεν ειναι αυτοι που τους πετανε πετρες η αυτοι που τους ριχνουν μολοτωφ αλλα παιδια που διαδηλωνουν και που προσπαθουν να ξεφυγουν απο το χαμο.κι εγω ημουν με το συστημα αρσενη και αν θυμασαι τοτε οι βασεις ειχαν ανεβει κατακορυφα,τα 3 τελευταια χρονια επεσαν.καλη η γενικη παιδεια αλλα δε νομιζω και πολλοι απο εμας να θυμουνται ολα αυτα που ειχαμε διαβασει τοτε.ειμαι της αποψης οτι τη γενικη παιδεια την αποκτας μονος σου και οχι με το αγχος των εξετασεων.και ειμαι κι εγω υπερ της αποδεσμευσης λυκειου πανεπιστημιου αλλα δε νομιζω οτι θα βρεθει κυβερνηση να κανει τετοια ριζοσπαστικη αλλαγη[σκεψου μονο τα φροντιστηρια που με ενα τετοιο μετρο θα πεσουν κατακορυφα].ακομα με το συστημα αρσενη που επαιζε ρολο ο προφορικος βαθμος πολλα παιδια οδηγηθηκαν σε ιδιωτικα που θα τον ειχαν σιγουρο.και σκεψου τωρα οτι καποιος απο ιδιωτικο ειχε 19 προφορικο ενω καποιος απο δημοσιο 16.και οι 2 γραφανε 16.αυτος απο το ιδιωτικο αμεσως εχει περισσοτερα μορια απο εσενα και σε καποιες περιπτωσεις σου ετρωγε και τη θεση,επειδη καποιοι καθηγητες στα δημοσια δε βαζανε βαθμους απο βιτσιο[στο δικο μου σχολειο ετσι συνεβαινε και ειναι σχολειο με πολλες επιτυχιες πανελλαδικα].επισης μιλας για διαφανεια με την αξιολογηση.ποιος το διασφαλιζει αυτο.δυστυχως στην ελλαδα δεν υπαρχει διαφανεια σε κανεναν τομεα.αυτη την αξιολογηση ποιος θα την κανει?ειπαν πως θα ειναι και καθηγητες απο ξενα πανεπιστημια.πως μπορουν αυτοι να ξερουν την κατασταση των δημοσιων πανεπιστημιων και το αν ειναι καλος ο καθηγητης αφου μονο εμεις τον τρωμε στη μαπα καθημερινα.επισης σκεψου πως αν υπαρχει χρηματοδοτηση απο εταιρειες κατα ποσο οι ερευνες θα ειναι ελευθερες?ας πουμε πως μια εταιρεια κινητης τηλεφωνιας χρηματοδοτει το πολυτεχνειο.παραλληλα το τμημα των ηλεκτρολογων κανει ερευνα για τις βλαβερες συνεπειες των κινητων.κατα ποσο αυτη η ερευνα θα μπορει να εχει πραγματικα αποτελεσματα?για τη ρυθμιση με το ασυλο δε θα αναφερθω καν γιατι δεν προκειται να φερει καμια αλλαγη.και δε χρειαζεται καμμια αλλη ρυθμιση γιατι υπαρχει ο νομος 1268/82 ο οποιος ειναι υπεραρκετος για να ρυθμισει τα μπαχαλα που γινονται στα πανεπιστημια αλλα καμια κυβερνηση δεν παιρνει την ευθηνη να τον χρησιμοποιησει.το πανεπιστημιο χρειαζεται δραστικες αλλαγες και οχι ψιλοεπεμβασεις.αυτη τη στιγμη τα ξενα πανεπιστημια εχουν ως τους καλυτερους καθηγητες τους ελληνες οι οποιοι δε βρισκαν δουλεια εδω γιατι ολοι βαζουν τους δικους τους η δεν μπορουσαν να διεξαγουν ερευνες γιατι τα λιγα λεφτα που δινουν για την παιδεια καποιοι τα τρωνε.και δυστυχως πιστευω πως αυτες οι κλικες δεν προκειται να σπασουν ουτε τωρα γιατι χρειαζεται οι αλλαγες να ειναι δραστικες.και τοτε πιστεψε με η πλειοψηφια των φοιτητων δε θα ειναι εναντια αλλα θα συναινεσει οπως ειχε κανει και με τις δραστικες αλλαγες του ραλλη το 76 και του κακλαμανη το 85.παντα θα υπαρχουν καποιοι που θα αντιδρουν με τα παντα γιατι αυτη ειναι η γραμμη του κομματος τους.ολα αυτα τα παιδια ομως που βγηκαν στους δρομους απο το μαιο δεν αντιδρουν για την αντιδραση αλλα εχουν αποψη.δυστυχως ομως καπελωνονται απο καποιους και κυριως απο τα καναλια που δειχνουν μονο τα επεισοδια και οχι τους χιλιαδες που διεκδικουν.οπως βλεπεισ το μυαλο μου δουλευει μια χαρα και δε συμπορευομαι με κανεναν.ειμαι στο δρομο για να δειξω τη διαφωνια μου.και οποιος διαφωνει δε σημαινει πως ειναι προβατο.και ναι και οι μπατσοι ανθρωποι ειναι και εχω φιλο στα ματ ο οποιος κινδυνευει να τον διωξουν γιατι στα επεισοδια μενει πισω και δε χτυπαει τον κοσμο.αλλα οταν εγω παω να διαδηλωσω και ακουω του κοσμου τις χυδαιες βρισιες απο ματατζηδες επειδη ειμαι γυναικα και την επομενη μερα ποναω απ’τις γκλομπιες που εφαγα αναιτια ναι θα τσατιστω και θα τους βριζω και θα’χω τη χειροτερη αποψη γι’αυτους.τελος δεν ξερω αν διαβασες την ανακοινωση που εβγαλαν οι γιατροι του ερυθρου σταυρου οπου πηγαν τους τραυματιες οι οποιοι ειπαν πως τα παιδια ειχαν χτυπηματα που δειχναν οτι εγιναν οχι με σκοπο την απωθηση αλλα με δολοφονικη διαθεση.και επειδη σπουδαζω θεσνικη χτες καναμε πορεια για τους συλληφθεντες που οταν τελειωσε εγιναν επεισοδια απο 50 βλαμμενα και οταν τελειωσαν οι μπατσοι ριξανε στο πολυτεχνειο που ημασταν συγκεντρωμενοι οι ΦΟΙΤΗΤΕΣ για συντονιστικο δακρυγονα και πλαστικες σφαιρες για να μας διωξουν πιστεψε με χωρις να εχουμε προκαλεσει.μια φιλη μου την πετυχε η σφαιρα στο ποδι,αν ηταν στο ματι?πως λοιπον μετα να μη μιλαω γι’αυτους???

10 03 2007
RooF

Καταρχήν εγώ να προσθέσω ότι τώρα συζητάς σωστά. Μπορεί να διαφωνώ αλλά δεν είναι αυτό που παίζει ρόλο.

Πιστεύω ότι αν γίνει αξιολόγηση από ξένους καθηγητές ίσως στην αρχή να υπάρχει ένα πρόβλημα αλλά θα στρώσει γρήγορα η κατάσταση όταν μάθουν πως έχουν τα πράγματα εδώ. Σαν τον Διευθυντή μου που είναι Γάλλος και στην αρχή δεν μας άφηνε να ακούμε ραδιόφωνο ή να καπνίσουμε. Ελπίζω να καταλαβαίνεις πως το εννοώ.

Στο συγκεκριμένο παράδειγμα που έδωσες (για τον σπόνσορα) λες μόνο μια πιθανή κακή συνέπεια. Δεν την αποκλείω. Αλλά σκέψου και πόσα θετικά μπορεί να έχει, από άποψη εξοπλισμού κτλ.

Έχω μπει σε εκλογές και σε συνελεύσεις παρότι δεν είμαι φοιτητής και έχω δει από πρώτο χέρι πως λαμβάνονται οι αποφάσεις στις περισσότερες των περιπτώσεων.

Είμαι εναντίων της βίας από όπου και να προέρχεται. Απλά καταλαβαίνω ως ένα βαθμό ορισμένες άκυρες συλλήψεις λόγο του πανικού που επικρατεί γιατί καθώς θα ξέρεις και από τον φίλο σου δεν είναι μόνο οι διαδηλωτές πανικοβλημένοι. Είναι και η μπάτσοι. Αυτό θα έπρεπε να το ρυθμίσουν κάπως. Δεν ξέρω πως. Δουλειά των εκπαιδευτών τους.

Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Δυστυχώς.

10 03 2007
dimitrisg.

Πρέπει να πω και εγώ ότι χαίρομαι που απάντησες με επιχειρήματα. Συμφωνώ με κάποια από όσα είπες και σε κάποια άλλα διαφωνώ. Να διευκρινίσω ότι δεν συμμετέχω σε πορείες άρα δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς γίνεται.

Για την γενική παιδεία. Δεν είναι απαραίτητα κακό να μην θυμάσαι επακριβώς αυτά που έκανες στο Λύκειο. Θα έλεγα μάλιστα ότι αν τα θυμόσουν θα ήταν πιο κακό. Το point μου στα επιχειρήματα υπέρ του συστήματος Αρσένη είναι ότι με αυτό τον τρόπο σου δίνει την ευκαιρία να έχεις πιο ανοιχτούς ορίζοντες στην συνέχεια της ζωής σου(να αποκτήσεις όπως λες μόνη/ος σου την γενική παιδεία) σε σχέση με αυτό των δεσμών.

Για τους προφορικούς βαθμούς έχεις απόλυτο δίκιο. Ήμουν και εγώ σε δημόσιο σχολείο όπου οι καθηγητές λόγω κόμπλεξ δεν έβαζαν καλούς βαθμούς ακόμα και σε σχέση με άλλα δημόσια(!) κοντά στην περιοχή μου. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει τα θετικά όλης της μεταρρύθμισης που όπως τονίζω αποδομήθηκε στην συνέχεια. Να τονίσω όμως ότι διαστρεβλώνεις τα γεγονότα όταν λες ότι οι βάσεις είχαν ανέβει τα πρώτα χρόνια. Οι βάσεις σε σχέση με τις δέσμες έπεσαν κατακόρυφα.

Για την αποδέσμευση Λυκείου-Πανεπιστημίων χαίρομαι που συμφωνούμε.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου ότι την αξιολόγηση πρέπει να συμμετέχουν οπωσδήποτε και οι φοιτητές.

Όσον αφορά το άσυλο. Οι καταλήψεις που γίνονται δεν αποτελούν παραβίασή του; Τα κόμματα επίσης τι δουλειά έχουν στα πανεπιστήμια; Μόνο στην Ελλάδα γίνεται αυτό με τα κόμματα.

Η χρηματοδότηση από ιδιωτικές εταιρίες θα έχει και αρνητικά τα οποία εσύ τονίζεις και θετικά τα οποία αναφέρει ο Roof.

Συμφωνώ επίσης απόλυτα ότι πρέπει να γίνουν δραστικότατες αλλαγές. Όμως πραγματικά πιστεύεις ότι τότε δεν θα είχαμε αντιδράσεις; Εφόσον τώρα γίνεται χαλασμός Κυρίου με αυτές τις αλλαγές-πασάλειμμα βουτύρου; Πραγματικά αδυνατώ να πιστέψω ότι δεν θα γινόταν πανικός.

Τέλος όπως βλέπεις μέσα από εδώ μπορείς να πεις πολλά περισσότερα πράγματα παρά σε μια πορεία. Η κυβέρνηση κατά πάσα πιθανότητα δεν θα επηρεαστεί ούτε από την πορεία ούτε από αυτά που γράφουμε εδώ. Όμως από εδώ δεν θα στρέψεις κανένα απλό πολίτη εναντίον σου, ούτε θα δώσεις το δικαίωμα σε κανένα να παραπληροφορήσει. Ίσα ίσα μπορεί να πείσεις κάποιους πιο αποτελεσματικά και οι εκλογές είναι μπροστά μας όπως ξέρεις. Θέλω να πω ότι πρέπει να το κοιτάξει αυτό, το φοιτητικό και κάθε άλλου είδους κίνημα ποιες πράξεις είναι αποτελεσματικές και ποιες όχι.

10 03 2007
Mια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το αλλαγές στα ΑΕΙ και την εκπαίδευση γενικά. « GAY LIFE IN GREECE

[…] Mια ενδιαφέρουσα συζήτηση για το αλλαγές στα ΑΕΙ και την εκπαίδευση γενικά. 11 03 2007 Στου roof-συμμετέχω κ εγώ. […]

11 03 2007
alexandra

με τις βασεις για να τελειωνει αυτο ανεβηκαν.εδωσα πανελληνιες το 2000 πρωτο χρονο με το νεο συστημα και η νομικη κομοτηνης ας πουμε ειχε φτασει 18 και.σταδιακα αρχισαν να πεφτουν και τωρα εχουν φτασει σε λογικα πλαισια.ψαξτο!!επισης και το αρχικο αρθρο που εχει ο roof δεν εχει και του κοσμου τα επιχειρηματα αλλα κατα βαση επιτιθεται γι’αυτο και οι απαντησεις μου ηταν επιθετικες.και αδικει ολους εμας που δεν ειμαστε πλουσιοπαιδα και δε φοραμε επωνυμες ζακετουλες αλλα κατεβαινουμε στις πορειες.το συστημα των εξετασεων δεν παιζει κανενα ρολο με τη γενικη παιδεια επαναλαμβανω.αυτο ειναι κατι που θα το μαθεις μονος σου εαν το θελεις και δεν παιζει ρολο ποσα μαθηματα δινεις σε πανελληνιο επιπεδο.η αποφαση για καταληψη παιρνεται μεσα απο τη συνελευση στην οποια εχουν το δικαιωμα και καθηκον να συμμετεχουν ολοι οι φοιτητες.εαν δεν επιθυμεις καταληψη ελα να ψηφισεις.μην ξεχναμε οτι η δαπ ειναι η πρωτη δυναμη με διαφορα στα πανεπιστημια και χανει συνελευσεις εδω και τοσους μηνες.που ειναι λοιπον η δυναμη της?και που ειστε ολοι εσεις οι φοιτητες οι οποιοι φωναζετε και βριζετε αυτους που κλεινουν τις σχολες?απ’το να καθεστε στον καναπε σας η να πηγαινετε για καφε ελατε στη συνελευση και ψηφιστε κατα.ολοι μπορουμε να κρινουμε το αποτελεσμα.με τα κομματα στα πανεπιστημια κι εγω διαφωνω γι’αυτο και δεν μπηκα ουτε ασχοληθηκα ποτε μου και δεν εχω ψηφισει ποτε σε φοιτητικες εκλογες.ειναι ανεπιτρεπτο να δημιουργουν τους νεους πολιτικους τους μεσα στα πανεπιστημια και στις πλατες χιλιαδων φοιτητων.με πιο δραστικες αλλαγες ναι θα υπηρχαν αντιδρασεις αλλα απο κομματικοποιημενους φοιτητες.πιστεψε με οι φοιτητες που ειμαστε αυτονομοι αλλα εχουμε πολιτικη συνειδηση ειμαστε πολλοι περισσοτεροι απο αυτους.και αν αυτες οι αλλαγες ηταν ουσιαστικες θα πνιγαμε τις αντιδρασεις τους.τωρα με αυτο που λες οτι καλυτερα εδω μεσα παρα στο δρομο διαφωνω ΚΑΘΕΤΑ!!αν ειναι δυνατον μεσα απο το σπιτι μου,κοιταζοντας μια οθονη και γραφοντας σε ενα πληκτρολογιο πιστευω πως μπορει να αλλαξει κατι.καλη η τεχνολογια ρε παιδια αλλα μεχρι ενα οριο!!με τις πορειες σε ολο τον κοσμο πολλοι εχουν καταφερει να αλλαξει κατι,εστω και ελαχιστο,καποιοι αλλοι οχι.αυτος δεν ειναι λογος για αδρανεια.οταν κατεβαινω στο δρομο,ναι πιστευω πως μπορει κατι να αλλαξει και οταν οι κινητοποιησεις ειναι μαζικες δεν τη συμφερει την κυβερνηση να κραταει για παντα αδιαλλακτη σταση.και καλο θα ηταν να μην κοιταμε και να μενουμε μονο στα επεισοδια αλλα και σε ολα αυτα τα παιδια που βγαινουν καθε βδομαδα στους δρομους,μηπως εχουν κατι να πουνε??και ειναι πραγματικα υπεροχο σε πορειες στη θεσσαλονικη γιαγιαδες και παππουδες να ερχονται μαζι μας και αλλοι να βγαινουν στα μπαλκονια και να φωναζουν οτι ειναι μαζι μας.μην υποτιμας τη νοημοσυνη του κοσμου ξερει πως οι φοιτητες που ενδιαφερονται για μια καλυτερη παιδεια δεν εχουν σχεση με τα επεισοδια.η πορεια ειναι μορφη παλης οταν καποιοι δε σε ακουνε και καπως ετσι τους»εκβιαζεις» να σε ακουσουν.και αυτοι οι οποιοι γκρινιαζουν εαν ποτε θιχτουν τα συμφεροντα τους απο την κυβερνηση θα κανουν απεργια και πορειες ζημιωνοντας με τη σειρα τους καποιο αλλο μερος του πληθυσμου.δυστυχως ετσι γινεται γιατι αλλιως δε γινεται να ακουστουμε.τελος,ναι θετικο θα’ναι η αγορα εξοπλισμου απο σπονσορες αλλα τι να τον κανω τον εξοπλισμο οταν δε θα μπορω να τον χρησιμοποιησω οπως θελω εγω αλλα καθοδηγωντας με καποιοι αλλοι?ευχαριστω παιδια,αλλα δε θα παρω!

11 03 2007
RooF

Εγώ τι επιχειρήματα να έχω από την στιγμή που συμφωνώ απόλυτα με τις ρυθμίσεις? Αν διαφωνούσα θα έλεγα κάτι.

Δεν αδικώ τους φοιτητές που δεν έχουν αλλά συμμετέχουν. Δεν τους αφορά καν το άρθρο μου. 🙂 Αναφέρομαι σε συγκεκριμένη ομάδα ατόμων. Όχι σε όλους, αν είναι δυνατόν.

Και κάτι τελευταίο σχετικά με τους σπόνσορες. Νομίζεις ότι τώρα τα πανεπιστήμια δεν έχουν σπόνσορες; Δεν πέφτει μίζα στους υπεύθυνους για να αγοραστούν συγκεκριμένες μάρκες; Απλά τώρα «χτυπάει» άσχημα στα αυτιά, αυτό είναι όλο. Άσε που κάνουμε μόνο υποθέσεις γιατί αν δεν δούμε τις αλλαγές στην πράξη δεν θα μάθουμε ποτέ.

12 03 2007
Michelle

Μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση για το θέμα έγινε εδώ: http://www.vcdc.gr/forum/viewtopic.php?t=7531
Προσωπικά συμφωνώ με τις απόψεις του tsevis στο παραπάνω λινκ.

12 03 2007
RooF

Τα λεει καλα οντως 🙂

27 03 2007
dimitrisg.

Τώρα μπόρεσα να το διαβάσω! Συμφωνώ ότι καλά τα λέει!

27 03 2007
les_boi

τόσα ξέρεις τόσα λες , τα παιδάκια που κατεβαίνουν στις πορείες έχουν αιτηματα και αγωνιούν για το μέλλον τους που φαίνεται καθαρά ότι δεν θα είναι και τόσο καλό , τα πλούσια παιδια που λες είναι ολα τους στη ΔΑΠ , κατάλαβες;αυτη υπερασπίζει τα συμφεροντα τους , δεν θέλω να κάτσω να επιχειρηματολογήσω άλλο,για τις βόλτες που σου χαλάνε κτλ το πόσο άσχετος είσαι φαίνεται απ’τον τίτλο ! και οι αντιδρώντες τα ίδια λένε , το αρθρο 16 υποστηρίζουν , η κυβέρνηση θέλει να το αλλάξει ακόμα δεν το κατάλαβες ;

27 03 2007
RooF

Η ΔΑΠ απο οσο ξερω δεν παει στις πορειες. Οι ιδιοι οι φοιτητες λενε «Οχι στο Αρθρο 16». Δεν ακουσα πολλους να λενε «Οχι στην αναθεωρηση του αρθρου 16″… Αρα μαλλον δεν ξερουν τι υποστηριζουν…

Τεσπα τι να λεμε τωρα…εγω το μονο συμπερασμα που εχω βγαλει ειναι οτι κανενας δεν σεβεται την γνωμη του αλλου. Ειναι θεμα παιδιας.

Ο τιτλος ναι, ειναι λαθος. Αλλα δουλευει τελεια, ολοι τσιμπησαν.

ΥΓ. Ξερω πολλους που τα εχουν και δεν ειναι ΔΑΠ…ουτε ΠΑΣΠ…

Σχολιάστε

