Χάζεψα;

23 02 2007

Νιώθω παράξενα. Ο αέρας μου μυρίζει κάπως διαφορετικά τώρα τελευταία. Για κάποιο λόγο νιώθω ασυνήθιστα αισιόδοξος. Δεν ξέρω τι φταίει ή αν σου έχει τύχει ποτέ αλλά πραγματικά πιστεύω ότι κάτι πολύ καλό θα γίνει. Είχα καιρό να γελάσω και σήμερα γέλασα. Μόνος μου. Δεν μου αρέσει να γελάω μπροστά σε άλλους αν και το κάνω συχνά. Τουλάχιστον γέλασα, αυτό έχει σημασία. Οι γύρω μου φαίνεται να έχουν καταλάβει τα πάντα, ακόμα και αυτά που ούτε εγώ ο ίδιος δεν έχω καταλάβει. Κοιτώ το φεγγάρι και τον ουρανό και μου λένε «τι έγινε; χάζεψες;» Δεν ξέρω, χάζεψα; Ίσως. Καλό είναι και αυτό, τουλάχιστον περνάω όμορφα τις μέρες και τις νύχτες μου.

Ενέργειες

Information

One response

1 03 2007
Φρι

Ετσι να εισαι παντα Ρουφ.Keep it!

Πολυ χαιρομαι παντως

Σχολιάστε

