Τι να πεις, τι να πω

8 03 2007

Τι έπαθα χθες…το σκέφτομαι και γελάω.

Τον τελευταίο μήνα χάνω την επαφή με τον χρόνο. Αρκετές φορές πάω στην κυριολεξία μια μέρα μπροστά. Συνήθως το καταλαβαίνω γρήγορα. Παράξενο ε;

Χθες όμως ήταν αλλιώς…

Ξυπνάω το πρωί και λέω Ω! τι όμορφη μέρα που ξημέρωσε στο ρεπό μου! Κάνω την ιεροτελεστία του ρεπό, δηλαδή πάω μέχρι το σαλόνι τραγουδώντας (μια διαδικασία 2 δευτερολέπτων 😛 ) και φτιάχνω σούπερ σπέσιαλ καφέ και άλλες τέτοιες χαζομάρες 😛 μέχρι να σελωθώ στην καρέκλα του PC να ελέγξω τα mail…μετά βάζω μουσικούλα και περιμένω να αρχίσουν τα καρτούν στο κανάλι 9 ή τίποτα τρελιάρικο στο ΣΚΑΪ. Τελειώνω τον καφέ μου και τεσπα μετά χαίρομαι χωρίς λόγο όλη μέρα 😛

Η ώρες περνάνε και λέω άντε να κανονίσω κάνα καφεδάκι. Παίρνω τηλέφωνο τον ένα, περνώ και τον αλλο, παίρνω αρκετά άτομα αλλά κανένας δεν θέλει να βγει. Συνεχίζω τον αγώνα μου και τελικά στις 22,15 βρίσκω παρέα και αρχίζω να ετοιμάζομαι. Στις 22,29 (ακριβώς) και πάνω που έχω ντυθεί χτυπάει το τηλέφωνο. Άγνωστος αριθμός. Απαντάω και ακούω μια φωνή να μου λέει :

-Έλα Βαγγέλη δεν θα έρθεις;

-Ποιος είναι;

-Η ***** είμαι, δεν θα έρθεις για δουλειά;

-Δουλειά; Τι δουλειά; Έχω ρεπό.

-Όχι δεν έχεις ρεπό, αύριο έχεις την Πέμπτη.

-Γιατί σήμερα τι μέρα είναι;

-Τετάρτη!

-Ουπς…

Τι να πει κανείς…

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

11 03 2007
Agorafoviagr

Είναι αυτή η απότομη εναλλαγή των συναισθημάτων. Από τη μία να χαίρεσαι για το ρεπό σου, την παρέα που θα βγείτε……και ξαφνικά από την άλλη το ξαφνικό κάλεσμα στη δουλειά. Αν όμως δεν πας, μπορεί να σε πούνε ότι απολύεσαι. Οπότε σφίγγεις τα δόντια και πας. Χρειάζεται η υπομονή να είναι στα «όπλα» μας συνέχεια φίλε μου.
Αν είμαστε όλοι καλά
Agorafoviagr

12 03 2007
RooF

ειναι οντως. Με την διαφορα οτι δεν θα με απoλυαν (εκτος και αν το κανω καθε μερα) και οτι δεν με καλεσαν εκτακτα στην δουλεια. Δουλευα κανονικα και εγω νομιζα οτι ειχα ρεπο. Μεγαλη καυριλα φιλε μου 🙂

12 03 2007
Agorafoviagr

Ωχ τώρα είδα πιο προσεκτικά τον διάλογο φίλε μου !! Ε εντάξει μας συμβαίνει σε όλους να μπερδευόμαστε αν ειδικά δεν έχεις όπως πολλοί το Σαββατοκύριακο ας πούμε ρεπό (αν δουλεύεις δηλαδή πενθήμερο).
Φιλικά
Agorafoviagr

12 03 2007
RooF

Επρεπε να εβλεπες την φατσα μου οταν με πηραν τηλ. Τα λογια ειναι λιγα 😛

15 03 2007
Φρι

Τελικα εκανες διημερο ρεπο χαχαχαχαχα

15 03 2007
RooF

οχι δυστυχώς πήγα για δουλειά… 😦

Σχολιάστε

