Κρέας = taboo ;

10 04 2007

Από πότε η κατανάλωση κρέατος θεωρείται taboo;

Γιατί αρκετοί άνθρωποι θεωρούν κακό να φάω το αρνάκι μου; Τι σκατά τους έχω τους κυνόδοντες;

Τα χόρτα δεν έχουν ζωή; Γιατί να φάνε τα χόρτα; Σκυλιά που έχουν καούρα είμαστε;

Δικαίωμα του καθενός είναι να τρώει ότι θέλει! Εγώ δεν είχα πει ποτέ τίποτα σε κάποιον που τρώει γκαζόν! Αλλά έτσι είναι στην Ελλάδα…κανένας δεν σέβεται τα δικαιώματα του άλλου…

ΥΓ. Θέλω να έχει το αιματάκι του.

ΥΓ2. Λυσσάξτε. 😛

Ενέργειες

Information

13 Σχόλια

10 04 2007
Mikeone

ποιος είπε ότι απαγορεύεται να τρώμε κρέας να τον αρχίσω στις γρήγορες???:P
δν μπορώ να φανταστώ τη ζωή μου χωρίς κρέας…
lol

10 04 2007
RooF

λολ. Ειμαι σε διλημμα τωρα…

χοιρινο η μοσχαρι;

10 04 2007
Mikeone

χοιρινό for ever ρε:P

10 04 2007
Φρι

Το αφοπλιστικο απο ολα οσα ειπες ηταν το εξης απιστευτο: «Τα χορτα δεν εχουν ζωη ?». Εκει λυθηκα ρε φιλε…

Και το αλλο που λες «εγω πηραζω κανεναν που τρωει γκαζον?». Χαχαχαχα! Και η σχετικη φωτο με το αρνακι στη σουβλα τα σπαει χαχαχα

10 04 2007
RooF

😛 Ξεχνας αυτο με τα σκυλια! χαχαχα!

12 04 2007
Φρι

Roof! Σημερα εχει παιξει στο repeat οι Παπαριζου και η Κοκκινου οπως βλεπω ε? Αυτα ειναι…Ποιοτικα ακουσματα. Hip Hoper μεχρι το κοκκαλοοοοοοοοοοοοοο!

12 04 2007
RooF

γαμησε τα μου τα εχει πρηξει η αδερφη μου με τους ερωτες της! χαχαχαα!

15 04 2007
Φρι

1,2,3,4 φορες εχει παιξει το στιλ πιο δυνατο σημερα. Εγω νομιζα οτι δεν ακους φαμιλι και gt η μαλλον εκανα λαθος?:Π:Π:Π

Χαχαχαχα! Ωραια παραγωγη και φαινεται σα να εχουνε κανει καλη δουλεια στο στουντιο.

Υγ. Η αδερφη σου το ακουγε αυτο η εσυ?

15 04 2007
RooF

H αδερφη μου εγω δουλευα 11 η ωρα μπηκα σπιτι. Ακουει και λιγο hiphop μωρε η πιτσιρικα 😉

20 04 2007
dimos222

Σα δε ντρέπεσαι να τρως κρέας :p
Και να ακους και hip hop :p
Paparizou file tpt allo xaxaxa

24 04 2007
Ο Σκύλος της Βάλια Κάλντα

Η Κοκκίνου άμα τραγουδάει τους «Μασάει» δεν είναι κακή για κρεατικά. Με κόκκινο κρασάκι, εννοείται…

24 04 2007
RooF

Χμμ θα το δοκιμασω. 😛

11 06 2007
gregorian7

τα φυτα δεν εχουν ψυχη…δλδ δε εχουν ναυρικο συστημα…δεν νιωθουν! αλλα και πάλι χοιρινο 4ever!

Σχολιάστε

