Μου λένε…

14 04 2007

…πολλοί φίλοι και γνωστοί ότι πρέπει να σταματήσω να διαβάζω τόσα βιβλία.

Ότι τα μυαλά μου πήραν αέρα και νομίζω ότι ζω μέσα σε ένα μυθιστόρημα, ότι περιμένω τα πάντα γύρω μου να είναι όμορφα και τέλεια.

Είναι τόσο κακό που θέλω η πραγματική μου ζωή να μου δώσει έστω και το 10% των συναισθημάτων που μου δίνει ένα βιβλίο; Είναι κακό να δένομαι με τους χαρακτήρες σαν να είναι υπαρκτά άτομα; Λες και δεν είναι… Όλα από την ζωή βγαίνουν τι κι αν έχουν αλλο όνομα μέσα στο βιβλίο ή αν δεν ειπώθηκαν τα πράγματα όπως τα γραφεί μέσα ή ακόμα κι αν ο ίδιος ο συγγραφέας δεν το έχει ζήσει; Κάποιος, κάπου αλλού σίγουρα το έζησε. Και θέλω να το ζήσω και εγώ. Που είναι το κακό; Το μόνο που ελπίζω είναι να έχει χαρούμενο τέλος.

 

Ενέργειες

Information

5 Σχόλια

15 04 2007
agorafoviagr

Φίλε μου Roof πολύ ωραίος ο προβληματισμός σου. Το να είμαστε ονειροπόλοι, ρομαντικοί δεν ξέρω πλέον αν είναι καλό ή κακό.
Φιλικά πάντα
Agorafoviagr

15 04 2007
RooF

Νιωθω οτι ειναι καλο…αλλα εχει ενα μεγαλο μειων! Ολοι νομιζουν οτι εισαι χαζος και αθωος και πανε να σε φανε.

15 04 2007
Φρι

Αμα ειμασταν ολοι ρομαντικοι και ονειροπολοι ισως τα πραγματα να ηταν αλλιως. Ο ρομαντικος ανθρωπος ειναι αυτος που παλευει για αξιες και ιδανικα.Οι αλλοι ας κανουνε τα πιονια γλυφοντας κατουρημενες ποδιες.

15 04 2007
RooF

Αυτο ειναι το «ρομαντικο» ομως. Οτι δεν ειναι ολοι ετσι.

16 04 2007
agorafoviagr

Πράγματι φίλε μου Roof σε περνάνε για χαζό και πάνε να σε φάνε. Οχι όλοι φυσικά αλλά πολλοί
Να είμαστε φίλοι μου καλά
Agorafoviagr

Σχολιάστε

