Αυτααα είναι!

20 04 2007

Χθες έκανα την ποιο άχρηστη αγορά της ζωής μου!

Άχρηστη γιατί όλοι μπορούμε να δώσουμε αυτά τα χρήματα κάπου αλλού και γιατί μπορώ να ζήσω και χωρίς αυτή. Αλλά παρολαυτά ικανοποίησα κάτι μέσα μου! Ένιωσα ωραία που το πήρα ακόμα και αν έδωσα +70 euro παραπάνω από το αμέσως μικρότερο μοντέλο, για λειτουργίες που ίσως δεν χρειαστώ ποτέ.

Νιώθω ωραία όμως, και προσπαθώ να καταλάβω το γιατί. Ίσως το γεγονός ότι έχω δουλειά και μου περίσσεψαν κάποια χρήματα για να πάρω κάτι που δεν χρειαζόμουν να με έκανε να χαρώ για αυτά που έχω και αποφάσισα να μην συμβιβαστώ με τπτ λιγότερο! Για μια φορά έκανα το ψώνιο μου.

Τι αγόρασα;

Αυτό:

Mio P550 GPS PDA

Μεγειά μου!

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

20 04 2007
Φρι

Με γειαααααααααααα!

20 04 2007
RooF

tnx man!!!

Σχολιάστε

