29 και να καίνε!

8 05 2007

Μετά την πρόσκληση της Beniamin δεν μπορούσα να κάνω αλλιώς και απαντώ και εγώ στις 29 ερωτήσεις.

1. Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι;

Να νιώθω καθαρός στην ψυχή.

2. Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;

Η δουλειά. Είμαι πολύ υπεύθυνος με την δουλειά, δεν μου αρέσει να αργώ

3. Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια;

Στο προηγούμενο ποστ.

4. Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;

Συνεχώς κάτι μου λείπει, συνεχώς δεν ξέρω τι θέλω

5. Το βασικό ελάττωμά σας;

Είμαι εκδικητικός.

6. Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;

Στα δικά μου 😛

7. Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;

Δεν ξέρω…με κανέναν μάλλον.

8. Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;

Οι πολίτες αυτής της χώρας.

9. Το αγαπημένο σας ταξίδι;

Το ταξίδι στο Abarat μέσα από το ομώνυμο βιβλίο.

10. Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;

Δεν έχω. Διαβάζω διάφορους.

11. Ποια αρετή προτιμάτε σε έναν άντρα;

Την τιμιότητα.

12. … και σε μια γυναίκα;

Το ίδιο και εδω.

13. Ο αγαπημένος σας συνθέτης;

Πάλι δεν έχω… Ο Dj Alx πιάνεται για συνθέτης;

14. Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;

Ποιος σκέφτηκε αυτές τις ερωτήσεις; Δεν κάνω τπτ παραπάνω στο ντους από…ντους 😛

15. Το βιβλίο που σας σημάδεψε;

Τολστόι – Η ανάσταση

16. Η ταινία που σας σημάδεψε;

American history X.

17. Ο αγαπημένος σας ζωγράφος;

Λεονάρντο ντα Βίντσι. Όλοι οι άλλοι φάτε την σκόνη μας.

18. Το αγαπημένο σας χρώμα;

Μπλέ και κόκκινο.

19. Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;

Μια γκόμενα που είχα στο Λύκειο. Δεν λέω όνομα 😛

20. Το αγαπημένο σας ποτό;

Κρασί. Κόκκινο γλυκό.

21. Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;

Που πήρα το Fiesta S και όχι το ST 😦

22. Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ’ όλα;

Την Showbiz.

23. Όταν δεν γράφετε, ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;

Δεν γράφω τόσο πολύ…να οδηγώ μου αρέσει 🙂

24. Ο μεγαλύτερος φόβος σας;

Δεν είναι φόβος…αλλά δεν μου αρέσει όταν χάνομαι..

25. Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;

Όταν είναι για καλό σκοπό.

26. Ποιο είναι το μότο σας;

Κάντε ερωτά, όχι δίαιτα.

27. Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;

Δεν επιθυμώ. Έτσι απλά.

28. Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;

Αυτό είναι αδύνατο να συμβεί. Είμαι Αθεϊστής.

29. Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;

Όλα είναι όμορφα 🙂

Πάσα στους Lexx, άγνωστη, όποιος Alluminatoi προλάβει και Mikeone.

Ενέργειες

Information

4 Σχόλια

9 05 2007
29, και δεν ήξερα τι να γράψω σήμερα. » Valmata by lexx

[…] αγαπητός συμπολεμιστής roof με προσκάλεσε σε ένα ακόμα post αλυσιδωτής […]

9 05 2007
Mikeone’s Special News! » 29, μιας που βρήκαμε λίγο χρόνο

[…] στην πίεση των ημερών, ο Roof με προσκαλεί σε ένα ακόμη παιχνίδι της ελληνική blogόσφαιρας, […]

9 05 2007
mikeone

thx για την πρόσκληση roof:)

24 05 2007
Pierros απο Alluminatoi

Μας τα πέρνει ο Rachmaninov ρε συ όλα ¨(…
την επόμενη φόρα πές το μου σε mail να του την φέρω 🙂

Σχολιάστε

