Έλειπα?

17 05 2007

Έψαχνα να βρω κάτι να με γεμίσει γιατί ένοιωθα πολύ άδειος. Έψαχνα να βρω το τι μου λείπει σε κάθε επίπεδο. Όσο έψαχνα όμως παραμέρισα αλλά πράγματα για τα οποία ενδιαφέρομαι παρά πολύ και δεν το περίμενα ότι θα ένοιωθα ακόμα χειρότερα για αυτό.

Ήθελα συναισθήματα. Πολύς κόσμος ξέρει τι είναι να νιώθεις άδειος από συναισθήματα…είναι πολύ άσχημο πράγμα. Μίλαγα στον εαυτό μου για πολλές μέρες, προσπαθώντας να βρω μια λύση. Αυτό με κάλμαρε για λίγο αλλά με πανικόβαλε αργότερα όταν το σκεφτόμουν. Όλο το σύμπαν είναι πολύ μακριά σου όταν το χρειάζεσαι και όταν δεν το περιμένεις είναι δίπλα σου… Για εμένα η αγάπη είναι το σύμπαν.

Ωραία. Την έχω δίπλα μου αλλά δεν μπορώ να την αγγίξω. Δεν ξέρω αν το θέλει. Αν δεν το θέλει το σύμπαν μου θα καταρρεύσει. Το μόνο που μου μένει είναι η μουσική και ένα τιμόνι για να στριμώξω ανάμεσα τους όσα νιώθω και να εκτονωθώ.

Μέχρι να βρω το θάρρος που δεν έχω.

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

20 05 2007
gennaios

Roof με άγγιξες, αλήθεια. Όλοι προσπαθούμε να μαζέψουμε τον τσαμπουκά μας για να νιώσουμε!

20 05 2007
RooF

τνχ man . Το κακο ειναι οτι καποιες φορες μας περνει πολυ χρονο για να μαζεψουμε τον τσαμπουκα και χανουμε το τρενο..

21 05 2007
gennaios

Έτσι είναι, άλλα κάθε περίοδος κάτι έχει να προσφέρει. Αρκεί να καταλάβουμε πότε είναι η ώρα να την αφήσουμε και να προχωρήσουμε.

Τον τσαμπουκά που χάσαμε βαλθήκαμε να βρούμε. … 😉

Σχολιάστε

