Forthnet ΕΛΕΟΣ

27 10 2007

Το γρουσούζεψα με το τελευταίο ποστ….

1 μήνας και 20 μέρες

1 μήνας και 20 μέρες

Για να δώσουν σωστή βλάβη!

7 Σεπτεμβρίου 2007 είμαι χωρίς internet. Καλώ forthnet και μετά από 40 λεπτά !!!
αναμονής μιλάω με τεχνικό και δηλώνω βλάβη internet. Συγκεκριμένα λέω στον
τεχνικό δεν μου συγχρονίζει το router.
Οκ μου λένε θα το δούνε και μετά τις εκλογές θα έχω νέα τους. Τελικά παίρνω εγώ
τηλέφωνο για
δεν με κάλεσαν αυτοί και μου λένε ότι το σύστημα τους με βγάζει ok…

Ξαναδηλώνω βλάβη και ξανά και ξανά και ξανά για 1 μήνα μέρα πάρα μέρα δήλωνα
βλάβη και όταν ζήταγα να μου δώσουν κάποιον προϊστάμενο μου έλεγαν ότι ο προϊστάμενος
δεν θα μου λύσει το πρόβλημα άλλα οι τεχνικοί!

Όταν ζήτησα έντυπο διακοπής επιτόπου άλλαξε και η συμπεριφορά τους προς το χειρότερο.

Αρχές Οκτώβρη και με περνούν τηλέφωνο από τον ΟΤΕ.

Μου λέει ο τεχνικός του ΟΤΕ :

Είναι εντάξει το τηλέφωνο;

Φυσικά. Το τηλέφωνο είναι στο ΟΤΕ και είναι μια χαρά, με το internet έχω πρόβλημα.

Μα η forthnet μας έχει στείλει βλάβη τηλεφωνίας.

Ναι αλλά εγώ έχω πρόβλημα στο internet…

Και ο τεχνικός με διαβεβαιώνει ότι θα στείλει την σωστή βλάβη στην forthnet γιατί τόσο καιρό
τους έστελναν βλάβη τηλεφωνίας και για αυτό μιας και το τηλέφωνο ήταν μια χαρά η βλάβη
έκλεινε και εγώ έμενα μαλάκας!

Παίρνω την Forthnet και τους λέω τι μου είπαν από τον ΟΤΕ. Μου λένε 2play έχετε;
ΕΛΕΟΣ! ΔΕΝ ΕΧΩ 2play ΜΟΝΟ INTERNET ΕΧΩ!!! Με συνδέουν με τους τεχνικούς…… 2play έχετε;;;
OXI!!!! @#$$@#@!!!

Στέλνουν εκ νέου τεχνικούς του ΟΤΕ χωρίς να το ξέρω και ήμουν στην δουλεία στις 17/10/2007. Η forhnet επιμένει ότι η βλάβη είναι του OTE… Βρήκα μια ειδοποίηση του ΟΤΕ

«Σήμερα 17/10/07 και ώρα 9,30 συνεργείο της υπηρεσίας μας κτλ κτλ ειδοποιήστε μας αύριο στον
τηλεφωνικό αριθμό 2847999 8,00 – 13,00 έκτος σαββατοκύριακου»

Από 18/10/07 ως τις 25/10/07 από τις 6.30 το πρωί μέχρι τις 14,00 το τηλέφωνο χτύπαγε
χωρίς να απαντάει κάνεις. Παίρνω στο 121 και κάνω παράπονο.
26/10/07 με περνει τεχνικός του ΟΤΕ στο σπίτι και μου λέει με ύφος γιατί λέει έκανα παράπονο
ενώ είμαι σε άλλο παροχο!!!

ΑΚΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ!!!

Λες και το κάνουν τζάμπα και δεν τους πληρώνει η forthnet!

O τεχνικός μου λέει ότι όλο είναι ok στην γραμμή μου και το πρόβλημα είναι στη forthnet.
Εκ νέου βλάβη στη forthnet και τους λέω ότι ο τεχνικός για άλλη μια φορά δεν βρήκε πρόβλημα και
ότι αυτοί έχουν την βλάβη και όχι ο ΟΤΕ.

Σήμερα 27/10/2007 η Forthnet ΑΞΙΩΘΙΚΕ και έκανε αυτό που έπρεπε να κάνει από την αρχή!
Να ελέγξει το spliter που έχουν στις εγκαταστάσεις και εγώ επιτέλους έχω internet.

Απολογισμός

1 Μήνας και 20 μέρες χωρίς internet

70 euro λογαριασμό τηλεφώνου από τα 40 λεπτά αναμονής μέρα παρα μέρα για την τεχνική υποστήριξη.

Νεύρα.

ΜΑΚΡΙΑ ΤΟΥΣ!!!

Ενέργειες

Information

12 Σχόλια

30 10 2007
alkyoni

σήμερα 30-10-2007 με το 2play της forthnet έχω σύνδεση με το ιντερνετ κάθε 20 λεπτά για 20 λεπτά..
να μην μιλήσω για την αισχίστη -ανύπαρκτη εξυπηρέτηση και τις 2 μέρες 27/28 χωρίς τελέφωνο και ιντερνέτ..
φυσικά ακόμα περιμένω να μου τηλεφωνήσουν…
πραγματικά μετάνιωσα που έβαλα forthnet

2 11 2007
RooF

Μην περιμένεις να σε πάρουν τηλέφωνο. Δεν θα το κάνουν ποτέ, αυτό το λένε μόνο κ μόνο για να σε ξεφορτωθούν.

2 11 2007
dimos222

telika mono me vrisidia ki apeiles mporeis na kaneis douleia me tou palio lakamades.
Einai apla xeftila ayto to prama…..

2 11 2007
RooF

Μόνο ξεφτίλα? Δηλαδη ο επαγγελματιας που το χρειαζεται το internet για την δουλεια του τι να πει αν παθει αυτο το πραγμα?

3 11 2007
Ακατέργαστος

Όλα αυτά είναι προβοκάτσιες του Ο.Τ.Ε γιατί όπως είναι γνωστό οι εταιρίες που «παίρνουν» την δουλεία του Ο.Τ.Ε χρησιμοποιούν το ίδιο δίκτυο και απλά δημιουργούνται άγνωστα κατά τον Ο.Τ.Ε προβλήματα για να εμπιστευτείτε ξανά την κρατική αυτή υπηρεσία! Χρόνια μας πολλά…!!! χαχαχαχα!!!!!

3 11 2007
RooF

Και ομως ο ΟΤΕ ειχε δικιο και η βλαβη ηταν της forthnet.

10 01 2008
TAS

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ Η ΗΟL ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΝΑΜΟΝΗ 3 ΜΗΝΩΝ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ 2PLAY ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΙΛΑ FAX ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΣΑΝ 55 ΕΥΡΩ ΤΕΛΗ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΠΟΤΕ

11 01 2008
RooF

Παντου ετσι ειναι… Πολυ απλα δεν ειχαν ετοιμη την υποδομη..

Δεν πιστευω να τους εδωσες δεκαρα ετσι?

26 01 2008
kolos

sopa re filaraki! «makria tous!!» Pou na pame diladi? stin on telecoms? i stin vivodi? mipos na anoiksoume dikia mas etaireia?
efkologia… naxame na legame. ki esy opos kai apeiroi alloi exoun anoiksei ena blog kai grafoune oti malakia tous erxetai stin kefala.

15 01 2011
kiki

Paidia OXI stin On telecoms… 2 mines tora eimai mera para mera sta til mazi tous. aparadekto service, exo 24ari taxitita upotithete alla auto pou piano pragmatika einai apo 1 eos 6 TO POLY polu arga to bradu.
Ego pleon katagrafo sxedon kathe sunomilia mazi tous, giati den tous empisteuomai, kai kathomai meta kai tis akouo kai oi anthropoi den kseroun ti tous ginetai. Etsi mou erxetai pragmatika na sikotho kai na fugo, na tous pliroso kai na min ksanakouso to onoma tous.

15 01 2011
kiki

kolos (15:45:15) :

sopa re filaraki! “makria tous!!” Pou na pame diladi? stin on telecoms? i stin vivodi? mipos na anoiksoume dikia mas etaireia?
efkologia… naxame na legame. ki esy opos kai apeiroi alloi exoun anoiksei ena blog kai grafoune oti malakia tous erxetai stin kefala.

oso gia auto pou les teleutaia file, makari na eixa diabasei kkai alla tetoia prin apofasiso na empisteuto tin on telecoms etairia. tha eixa glutosei polla.

Otan exeis sunexomenes kakes empeiries απο μια εταιρια theleis pragmatika na prostatepseis kai allous apo kati tetoio. Kai sto kato kato as paradinoun auto pou uposxontai kai eimai sigouri oti tha tous epainesoun giauto.

Esu poso euxaristimenos tha isoun me me taxutita 1 otan plironeis gia 24? Otan den mporeis na deis ena m video enos leptou sto youtube kai stamataei 5 fores prin oloklirothei? Otan exeis na telioseis ti diatribi sou kai gia na sou anoiksei mia selida otan kaneis ereuna kai kaigesai kaneis 5 lepta na anoikseis mia selida? Otan tous pairneis tilefono gia boitheia kai sou milane les kai tous enoxlises stis 3 ta mesanuxta sto spiti tous? Otan katamputra sou lene » milisa me ton anotero mou kai tha sas kanoume ti xari na diorthosoume to lathos mas afou malista eiste diatethimeni na plirosete parapano» kai auto to exo ixografisei. Otan tous pairneis tilefono na sou eksigisoun kati kai sto lene lathos? Kai exeis sumbei polles fores? kai ksereis kati? ta perisotera apo auta ta ixografisei giati DEN TOYS EMPISTEYOMAI PLEON. Esu loipon ti tha ekanes? tha tous eleges mprabo? Ti tha ekanes otan sou pairnoun ta lefta kai sou dinoun ena tipota? otan se pnigei to dikio kai den ksereis pou na to breis? Ti tha ekanes???

26 01 2008
RooF

Βλεπω υπαρχουν και καλοι μαλακες σαν εσενα που απαντανε στις μαλακιες μου. Απο τα μπουρδελα τις εταιριες τους (Δεν το περιμενα να το πω ποτε αυτο) καλυτερα ΟΤΕ!!!

Σχολιάστε

