Οι Αδιάφοροι..

9 11 2007

Σήμερα γνώρισα την αδιαφορία σε όλο της το μεγαλείο.

Είμαι μποτιλιαρισμένος σε έναν δρόμο στην Νέα Ιωνία και λίγα μέτρα πιο κάτω είναι ένα δημοτικό σχολείο.
Ακούω πολλές παιδικές φωνές αλλά ακόμα δεν μπορώ να δω την πύλη. Μετά από κανα 5 λεπτό είμαι με το αμάξι σχεδόν δίπλα στην πύλη και ακούω τα παιδιά να φωνάζουν σε έναν μπάρμπα που είναι 3 αμάξια πιο μπροστά :

» Κύριεεε Κύριεεε το μπαλάκι κύριεεε!»

Κοιτάω στον δρόμο και βλέπω ένα μπαλάκι του τένις, τα παιδιά, καμία 20αρια, έχουν βάλει τα δυνατά τους και φωνάζουν στον μπάρμπα για το μπαλάκι, το οποίο είναι δίπλα στην πόρτα του.
Λίγο να την ανοίξει και το έπιανε… Δεν το έπιασε όμως και έφυγε…την σειρά του παίρνει άλλο αμάξι και τα παιδιά συνεχίζουν να παρακαλάνε
για το μπαλάκι. Ο τύπος τα κοίταζε και δεν το έπιανε!

Δεν περιμένω την σειρά μου και κατεβαίνω από το αμάξι, πιάνω το μπαλάκι
και τους το πετάω μέσα. Αν είχαν καπνογόνο τα μικρά θα το άναβαν από τη χαρά τους.

Εγώ θέλω να συγχαρώ τους μποτιλιαρισμένους συμπολίτες μου για την αδιαφορία προς
τα μαντρωμένα παιδιά και τους εύχομαι ολόψυχα να κλειστούν στο ασανσέρ και κανείς να μην τους βοηθήσει.

Πάμε κατά διαόλου σαν κοινωνία.

Ενέργειες

Information

3 Σχόλια

12 11 2007
Ακατέργαστος

Λεπτές δουλειές για χοντρόμυαλους «ανθρώπους» …!!!

22 11 2007
demon

Πλάκα κάνεις… Παλιά, ήμουν ιδιαιτέρως περήφανη για την Ελλάδα, κυρίως επειδή ξέρω ότι ό,τι και να μου συμβεί όλο και κάποιος Χριστιανός θα τρέξει να με βοηθήσει, οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και οπουδήποτε και να ‘μαι. Ειδικά σε αντίθεση με τη Γερμανία. Τώρα, αρχίζω πραγματικά να αναρωτιέμαι πού κοιτάζουμε και τι βλέπουμε κι αν η ψυχή μας ως λαού έχει αλλάξει θέση!!!

23 11 2007
RooF

και εγω ετσι πιστευα αλλα εχουμε πολλα παραδειγματα πως παει και αυτο χαθηκε..

Σχολιάστε

