Τι έπαθε το περιστέρι;

23 12 2007

Έχω καιρό να γράψω..δεν είχα κάτι να πω γι αυτό..

Τα νέα είναι λίγα και καλά. Εδω και 2 μήνες κάνω δίαιτα η οποία αποδίδει τα μέγιστα. Δεν ξέρω τι έχω χάσει γιατί δεν ζυγίζομαι αλλά η διάφορα είναι αισθητή.

Η κωλοδουλεια συνεχίζει να με τρελαίνει.. να δω ποτε θα φύγω τρέχοντας να πάω να μονάσω.

Μου πήρα δώρο ένα laptop για τις γιορτές, δεν μου χρειαζόταν αλλά το ήθελα πολύ. Από αυτό γραφώ τώρα αραχτός στο κρεβάτι! Η αλήθεια είναι ότι όσο καλό και δυνατό και να είναι ένα laptop ποτέ δεν θα είναι τόσο δυνατό όσο ένας επιτραπέζιος αλλά τίποτα δεν συγκρίνετε με το να είσαι αραχτός όπου γουστάρεις και να κάνεις ότι σκατα θες! Πραγματικά είναι ηδονικό! (Είμαι ανωμαλαρα)

Επειδή πήρα και LCD TV μια 32αρα LG το συνδέω εκεί και γίνεται μακελειό. Έφτιαξα και ασύρματο δίκτυο γιατί ένα πράγμα με εκνευρίζει πιο πολύ και από τους Γάλλους και αυτό είναι τα καλώδια. Αλλά δεν κρατεί πολύ η μπαταρία στο κωλοπραμα…ούτε 2 ώρες αν παίξω κανένα παιχνίδι η δω καμία ταινία. Δεν βαριέσαι…φορητό είναι ποσό να κρατεί πια…

Anyway, ίσως αναρωτιέσαι τι δουλεία έχει το περιστέρι με τα εντελώς άχρηστα ψώνια μου…

Πριν από κάνα 2ωρο καθώς ανέβαινα την λεωφόρο Ηρακλείου βλέπω στο δρόμο μπροστά μου κάτι σαν μπάλα. Περνώ από διπλά του και παρατηρώ ένα περιστέρι να κοιμάται στη μέση του δρόμου! Επιτόπου σταματώ δεξιά και κατεβαίνω να το μαζέψω μην το πατήσει κανένας μαλακας. Πάω δίπλα του, το σκουνταω μια, τπτ, το σκουνταω δυο και κουνιέται. Πάω να το πιάσω και μου φεύγει αλλά δεν κατάφερε να πετάξει και ξαναπέφτει στον δρόμο. Εκείνη την ώρα περνάει και ένας ταρίφας και παραλίγο να το πατήσει γαμω το σπίτι του. Τεσπα αρχίζω να του βαράω παλαμάκια για να το τρομάξω και να την κάνει από εκεί και τελικά πέταξε σε ένα μπαλκόνι.

Sorry περιστεράκι δεν είχα σκοπό να σε τρομάξω αλλά το 90% αυτής της χώρας είναι μαλακες.

Αυτά τα ολίγα για τώρα. Τσάγια.

ΥΓ. Έφτιαξε blog η Χρυσή Αυγή και έχουν απενεργοποιήσει τα σχόλια…γαμημένοι.

Ενέργειες

Information

2 Σχόλια

27 12 2007
demon

Είχα καιρό να διαβάσω κείμενο σε blog και να λυθώ στα γέλια. Να ‘σαι καλά. Και… την καλή πράξη για το 2007 την έκανες. Τώρα μπορείς κι εσύ να μπεις στο 2008. Εύγε!
Χρόνια πολλά!

27 12 2007
RooF

και ειχα αγωνια αν ειμαι αξιος να μπω στο 2008 😛

Χρονια πολλα!

Σχολιάστε

