7+1

28 12 2007

Με κάλεσε ο Lexx και εγώ ανταποκρίνομαι. Πρέπει να γράψω 8 πράγματα που με επηρέασαν το 2007.

Ξεκινώ:

  1. Κάποιες νέες γνωριμίες και συζητήσεις
  2. Η δουλειά και κυρίως τα βραδινά
  3. Τα παραπάνω με έκαναν λίγο απόμακρο πράγμα που είχε αντίκτυπο σε όσους είναι κοντά μου
  4. Η αλλαγή χαρακτήρα ορισμένων ανθρώπων
  5. Ο καιρός έπαιξε τεράστιο ρόλο
  6. Τα βιβλία που διάβασα
  7. Η γνώμη ενός ανθρώπου για εμένα
  8. Τέλος, με επηρέασε βαθύτατα η έλλειψη ύπνου…

Καλώ τους Beniamin κ Out of order

Ενέργειες

Information

7 Σχόλια

6 01 2008
Οι σημαντικότερες ημερομηνίες της ζωής μου+8 πραγματα που με επηρέασαν το 2007… « Out of Order

[…] μου+8 πραγματα που με επηρέασαν το 2007… Μετά από δύο προσκλήσεις του Roof , και αφου βρήκα λίγο χρόνο να γράψω […]

10 01 2008
†Darkoteque†

xoxo.. m’aresan!
kai se kapoia exeis APOLYTO dikio! 😉

Bloody Kisses :**
[p.s.: wraio blogi.]

10 01 2008
RooF

tnk you! Χαιρετιμους στην Beniamin! 😀

10 01 2008
beniamin

ai mari 😛

10 01 2008
beniamin

άργησες 35 ολόκληρα δευτερόλεπτα:P

11 01 2008
RooF

Για ξαναδες 😛 😛 😛 lol!

18 01 2008
beniamin

bre oust 😛

Σχολιάστε

