Το ημερολόγιο ενός EMO.

24 01 2008

Το ημερολόγιο ενός EMO. Όπως το βρήκα σε ενα φόρουμ! Χαχαχαααα!!!

05:00πμ : Ξύπνησα. Είδα εφιάλτη!Είχα χάσει, λέει, το μολύβι που βάφω τα μάτια μου. Ταράχτηκα

05:15πμ : Ξανακοιμήθηκα.

07:30πμ : Ξύπνησα. Έφαγα μια ώρα μπροστά στον καθρέφτη να βάφω τα μάτια και τα νύχια μου, και να φτιάχνω την μωβ
φράντζα μου. (Σημείωση: Τι κούκλος που μαι αλλά κανείς δεν με θέλει. Όλοι με μισούν)

09:00πμ : Τελικά έχασα την πρώτη ώρα.

09:45πμ : 2ο διάλειμμα. Ζήτησα από τη Σόνια (την κοπέλα με τις μωβ αφέλειες) να φασωθούμε στις τουαλέτες. Μου πε όχι,
είχε περίοδο. Αλλά λέει ψέμματα.Το ξέρω. Όλοι με μισούν εμένα.

10:37πμ : 3ο διάλειμμα. Ζήτησα από τον Νίκο να φασωθούμε. Δέχτηκε. (Κρίμα είχα ξεχάσει την βαζελίνη σπίτι) Να και
κάποιος που με αγαπάει.

14:05μμ : Σχόλασα. Γύρισα με το skate. Όλο έπεφτα και τα παιδιά με τα φαρδιά στην πλατεία με κορόιδευαν πάλι.
Γαμημένοι χιπχοπάδες.

14:15μμ : Έφτασα στο σπίτι αναστατωμένος και παραλίγο να πέσω στην πισίνα.

14:25μμ : Ακόμα ήμουν θλιμμένος έκοψα το χέρι μου με ξυραφάκι και έριξα από πάνω αλάτι.Ηδονίστηκα.

19:00μμ : Πήγα με την παρέα Starbucks

21:00μμ : Πήγα με την παρέα Mc Donalds

21:30μμ : Φασώθηκα με τον Ηλία

21:40μμ : Φασώθηκα με την Δήμητρα

22:10μμ : Πειράζαμε και τρομάζαμε γριούλες στο πάρκο. Είμαστε και πολύ μάγκες.

22:15μμ: Πέρασαν από δίπλα μας κάτι κάφροι με ράστα και σκουλαρίκια .. αυτοί είναι πραγματικοί μάγκες γιατί μας πήραν
στο κυνήγι κ μας έδειραν .. εμείς μόνο κλαίγαμε.

11:00μμ : Έφτασα επιτέλους σπίτι,ειχα αργήσει να γυρίσω και με μάλωσε ο πατέρας μου ..

11:17μμ : Ξάπλωσα στο κρεββάτι στεναχωρημένος .. δεν με αγαπάει κανείς .. καληνύχτα αγαπητό ημερολόγιο ..

Ενέργειες

Information

20 Σχόλια

27 01 2008
beniamin

:p

9 04 2008
Ερινα

ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΑΜΙΣΕΣ ΤΕΛΕΙΟ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!

10 04 2008
RooF

χαχαχα ευχαριστω αν και δεν το εχω γραψει εγω. Κυκλοφορησε γενικα σε διαφορες εκδοχες.

2 07 2008
Emo girl

ΟΚ. Ετσι μας αρεσει να ζουμε αν και αυτο ειναι καπως παρατραβηγμενο. Εμεις δεν κρινουμε τη ζωη κανενος, μονο εσεις την δικια μας. Αφηστε μας λοιπον να ζησουμε οπως θελουμε………………………..

2 07 2008
RooF

Ενα αστείο είναι… και πετυχημένο. Πολύ προσωπικά το πήρες.

3 07 2008
Emo girl

Μπορει να μην ειναι δικο μου το συγκεκριμενο αποσπασμα αλλα εμεσα προσβαλει εμενα και ολους τους αλλος emo

3 07 2008
RooF

Πιστευω πως υπερβαλεις. Πιο κομματι ακριβως προσβαλει τους emo εστω και εμμεσα?

3 07 2008
Emo girl

1ον Δεν ειμαστε ψωνια επειδη νοιαζομαστε για την εμφανιση μας
2ον Δε φασωνομαστε καθε τρεις και λιγο. Εχουμε και αλλες δουλειες να κανουμε και
3ον Σπανια καποιος emο γραφει ημερολογιο. Τουλαχιστο εμενα κανενας φιλος μου η φιλη μου δεν γραφει.

Αλλα τι τα βαζω και εγω με σενα. Εσυ, τουλαχιστον απο οσο εχω καταλαβει, δεν κανεις κατι εναντιον των emo, εκτος και αν εισαι κανγκουρας.

3 07 2008
trendy girl (linaki)

eleos re to exete xasei teleios gia na fasotheite ta agorakia san esas thelete vazelinoula …. auto sas marane, dagkoste kai kati na min ponesei to …. ston ….sas

3 07 2008
Emo girl

Trendy girl, πανε δες κανα περιοδικο μοδας και ασε μας υσηχους.

3 07 2008
RooF

Πλακα εχει αυτο που συμβαινει 😛

Ενας καγκουρας λειπει!!!

Emo girl στο παραπανω αστειο αν αλλαξεις ενα δυο πραγματα μπορεις να το κανεις ημερολογιο trendy, ημερολογιο hiphoper, ημερολογιο σκυλα κτλ…

4 07 2008
Emo girl

Τι να κανουμε που δεν ζουμε τοσο περιεργα οσο νομιζετε. Η καθημερινη μας ζωη ειναι σχεδον σαν ολων των αλλων με καποια πραγματακια παραπανω

4 07 2008
RooF

Ειναι παραπανω απο προφανες οτι μιλαω μονος μου.

29 08 2008
nano0zZ

r3 dn gami3Ct3???0p0Cc go0ctaro0m3 8 3imaCt3….3tCi maC ar3Ci…k0itakC3 pr0ta tn 3auto0li CaC k meta pit3 gia to0C alo0cC..3l30C piaa

30 08 2008
RooF

Με αμορφωτα πιτσιρικια που σε 2-3 χρονια θα εχουν γραψει την emo «κουλτουρα» στα παλια τους τα παπουτσια και θα τρωνε τα λεφτα του μπαμπα τους μεχρι τα 50 κανοντας αυτα που κραζουν τωρα, απλα αρνουμαι να ασχοληθω.

Τον εαυτο μου τον κοιταω καθε μερα στον καθρεφτη και χαιρομαι που τα εχω καλα μαζι του.

Γραφε Ελληνικα για να καταλαβαινουμε τι γραφεις. 3 σειρες 1 βρισια 1/4 τσαμπουκας δεν κανουν δουλεια απο μονα τους.

Το πιασες η θες και μεταφραση;

4 09 2008
emokid

ade gami8ite oi trendy k oi kagures!!!eleos!!!!stamatiste n xwneste padou!!an emeis trwme t lefta t goniwn mas ec r mlk trendy t kns?t vgazeis monos?i s?k ec r mlk kagura pu s sapizun s 3ilo kaliteros eisai?toulaxiston emeis klaime k xarakwnomaste ala t enooume!!eseis mono g epidi3i k g magia t kanete!!!!

kunelitsa@hotmail.com

4 09 2008
RooF

Εγω δεν ειμαι ουτε καγκουρας ουτε τρεντυ….ειμαι πολυ μεγαλος για να ασχολουμαι πια με τετοια πραγματα. Εχω να ασχοληθω για παραδειγμα με την δουλεια μου..Τωρα πως σου ηρθε και νομιζεις οτι ημαστε ισα και ομοια δεν ξερω..

Ειστε τοσο χαζα ολα (καγκουρες,τρεντυ,εμο) που δεν μπορειτε να καταλαβετε ουτε ενα κειμενο σε μορφη ανεκδοτου οπως αυτο που εχω δημοσιευσει. Αν ψαξεις μαλιστα εχω ανεβασει και κατι παρομοιο με καγκουρες. Πολυ αστειο και αυτο.

Αλλο ενα ποστ που να με βριζει και θα φροντισω να επιβληθει η δημοκρατια οπως την βλεπω εγω. Κλειδωμα του θεματος και ανεβασμα αλλου πιο αστειου ακομα.

Χαιρετισμους στη μαμα σου.

19 09 2008
ελενη

Συγκινηθικα και λυπιθικα αγορι μου εγω σε συμπαθω ελενη

19 09 2008
RooF

Καπου εχεις χαθει εσυ.

8 10 2008
lollipop sss

pff ti emo ti trendy… kai ta 2 thimata is modas….enta3ei to kanete gia t styl ok..alla mn prospatheite na t pai3ete kai thlimenoi…




