Αττική Οδός | Τι τραβάμε και εμεις οι εισπράκτορες.

16 02 2008

Δουλεύω στην Αττική οδό 3 χρόνια και κατά καιρούς οι οδηγοί μου σπάνε τα νεύρα. Θα απαντήσω από εδώ σε ορισμένα ερωτήματα και όποιος θέλει και κάτι άλλο ας κάνει ένα σχόλιο.

  • Η αττική οδός δεν φτιάχτηκε για να είναι ένας δρόμος μικρών αποστάσεων. Το πρόβλημα δημιουργούν αυτοί που δεν ξέρουν τι τους γίνεται και πιάνουν ένα τιμόνι και βγαίνουν στους δρόμους. Μπαίνουν στην Ηρακλείου για να βγουν στην Κύμης, μπαίνουν από τον Κηφισό για να βγουν στην Ηρακλείου και το κορυφαίο μπαίνουν στην Κηφισιάς για να πάνε στο the Mall….Για αυτό και το κομμάτι που πήζει είναι από την εθνική ως την Πεντέλης και αντίστροφα.
  • Σχετικά με το epass. Για να λειτουργήσει σωστά και να μην κολλάει πρέπει πρώτον να έχει χρήματα και δεύτερον να είναι τοποθετημένο στην σωστή θέση. 9 στους 10 που κολλάνε κάτι έχουν κάνει λάθος…
  • Η σήμανση είναι τέλεια και όποιος χάνει μια έξοδο είναι απλά βλάκας ή είχε το μυαλό του αλλού. Το να έρθει και να βρίσει εμένα δεν θα τον περάσει τζάμπα, ίσα ίσα που θα κάνει την ζωή του δυσκολότερη.
  • Επειδή είμαστε ευγενικοί δεν σημαίνει ότι θα κάτσω να ακούσω την μαλακία του καθένα. Αν θιχτώ με κάτι θα απαντήσω. Αν δεν γουστάρεις κάνε παράπονο. Χέστηκα. Σιγά που θα σκάσω εγώ με τον κάθε τρελό που περνά …και είναι πολλοί…
  • ΔΕΝ παίρνω χρήματα όταν αφήνεις την απόδειξη! Είναι αδύνατον γιατί ότι και να γίνει η επόμενη απόδειξη θα βγει αναγκαστικά είτε το θέλω είτε όχι αλλιώς δεν σηκώνεται η μπάρα.
  • Την μπάρα ΔΕΝ την ελέγχω εγώ. Βγαίνει απόδειξη για να σηκωθεί και έχει αισθητήρες για να καταλάβει πότε να πέσει.
  • Δεν γίνεται να μην πληρώσεις. Αν αρνηθείς και αναγκαστώ να κλείσω την λωρίδα θα καλέσω αστυνομία και θα έχεις και πρόστιμο.
  • Απαγορεύονται οι πεζοί στον δρόμο. Σκέψου λίγο το γιατί.
  • ΔΕΝ την έχουν Γερμανοί. ΕΛΕΟΣ πια πολύ Λιακόπουλο βλέπετε όλοι. Ο Άκτωρ σας λέει κάτι; Ο Μπόμπολας μήπως;
  • Όταν δεν γίνετε η συναλλαγή με το μπροστά από εσένα όχημα ή περιμένεις ήσυχα η πας σε άλλη λωρίδα. Με την κόρνα δεν θα κάνω πιο γρήγορα, αντιθέτως θα σε βασανίσω . Για να αργώ κάποιο λόγο έχω.

Αν θυμηθώ τίποτα άλλο θα το γράψω.

Ενέργειες

Information

16 Σχόλια

19 02 2008
desapoin3ison4

έτσι όπως έχουμε γίνει, όλοι αυτοί που δουλεύουν εξυπηρετώντας άλλους υποφέρουν. η αλήθεια είναι ότι μερικοί δημόσιοι είναι για δέσιμο. εσείς όμως της Αττικής εμένα μου φαίνεστε τέλειοι… αυτό δεν σας γλυτώνει από την ταλαιπωρία, αντίθετα…

19 02 2008
beniamin

πολυ μ’αρέσουν τέτοια ποστ!!!!
χοχο!!!!

19 02 2008
RooF

desapoin3ison4 . Tnx 😀

Benie. Ακουω προτασεις για παρομοια ποστ. Τι θες να μαθεις?

24 02 2008
αποστολης

Οτι και να κανεις οι Ελληνες χρηστες θα εχουν αυτη την συμπεριφορα.
Γιατι για να αλλαξουμε νοοτροπια πρεπει να αποκτησουμε πρωτα κυκλοφοριακη παιδεια. Μεχρι τοτε »Γεια σας-Καλο δρομο» και υπομονη.
Υ.Γ Εισπρακτορας Γ’ Τομεας

24 02 2008
αποστολης

Ενταξει Βαγγελη τωρα καταλαβα ποιος εισαι.

24 02 2008
RooF

Εγω οχι :S

25 02 2008
peri

Παιδια ειμαι καθημερινος «χρηστης» της Αττικής και καθημερινα πηζω στη κινηση σε αυτο το καταραμένο κομματι εισοδος 8–> εκσοδος 11.
Δεν είναι απαράδεκτο και παραλογο να πληρώνω 80 με 100 ευρω / μήνα και να τρώω τετοια ταλαιπωρία?
Αυτο δεν ειναι νταβατζιλικι????

25 02 2008
RooF

Ξανακοιτα το 1.

Και 8 λωριδες να ειχε παλι θα κολλαγε. Οσοι δρομοι και να ανοιξουν θα κολλανε. Αν ο Ελληνας δεν σταματησει να παιρνει το αμαξι του για διαδρομεςπου βολευει καποιο ΜΜΜ (και ειναι πολλα αυτα που βολευουν) δεν θα δουμε ασπρη μερα.

Εστω ομως οτι ειναι νταβατζιλικι. Εγω δεν μπορω να κανω κατι. Δεν κανω εγω κουμαντο ουτε δινουν δεκαρα για την γνωμη μου αυτοι που κανουν κουμαντο. Τι προτεινεις ομως εσυ για να λυθει η ταλαιπωρια σου? Πολλοι λενε να μην πληρωνουν. Αν γινει αυτο θα μπουν ολοι για το τζαμπα γιατι σου λεει ο αλλος «οσο κινηση κ να εχει μετα την 11 πχ θα ανοιγει» και το αποτελεσμα θα ειναι μποτιλιαρισμα απο την 15 ως την 8 😉

7 10 2008
Διαγόρας

Τι γίνεται με τα κέρματα που υπάρχουν χάμω μπροστά στους ταμίες; έσκυψα κάποτε και έπιασα ένα πενηνταράκι, και η ταμίας μου μίλησε με αγένεια, και όταν τη ρώτησα τι πρόβλημα είχε, μου είπε πως έπρεπε να της είχα ζητήσει την άδεια για να μαζέψω κάποιο κέρμα. Να τα χρωστάει όλα αυτά τα κέρματα ο υπάλληλος στο ταμείο αποκλείεται, οπότε δεν μου φαίνεται λογικό να τα διεκδικεί. Ξέρεις τίποτα σχετικά με αυτό;

7 10 2008
RooF

Και ομως οταν πεφτουν κατω χρηματα ειμαστε υποχρεωμενοι απο την εταιρεια να δωσουμε αλλα αν ο οδηγος δεν μπορει να πιασει αυτα που επεσαν.

Αρα αν εσενα πχ σου πεσουν 50 λεπτα κατω και δεν μπορεις η δεν θες να μπεις στον κοπο να τα πιασεις τοτε εγω θα σου δωσω αλλα 50 λεπτα απο το ταμειο μου και μετα θα πρεπει να πιασω αυτα που επεσαν κατω για να μην εχω ελλειμα στο ταμειο μου. Αν τα παρει καποιος εγω θα πρεπει η να αφησω το ταμειο με ελλειμα (μιας που η εταιρια δεν θελει να βαζουμε δικα μας χρηματα) η να παρακουσω την εντολη και να τα βαλω απο την τσεπη μου (πραγμα που ο καθενας μπορει να κανει για δικους του λογους).

Ελπιζω να σε καλυψα 🙂

7 10 2008
Διαγόρας

Ναι, με κάλυψες, σε ευχαριστώ.

Αν και, υπάρχει ένα ακόμα μικρούλι σκοτεινό σημείο: ένα ποσοστό των κερμάτων πρέπει να πέφτουν όχι από χέρι ταμία που δίνει ρέστα, αλλά από χέρι πελάτη που πληρώνει. Είναι υποχρεωμένος ο ταμίας να μαντέψει τι είδους κέρμα ήταν αυτό που έπεσε από το χέρι του πελάτη –ήταν πενηνταράκι; ή μήπως ήταν πενταράκι;– και να το συμπληρώσει;

Εν πάσει περιπτώσει, δεν θα μπορούσα να φανταστώ πως έτσι έχουν τα πράγματα, και δεν υπάρχει πουθενά κάποια πινακίδα που να τα εξηγεί όλα αυτά, κι έτσι δεν νομίζω πως μου άρμοζε η αγένεια σε εκείνο το περιστατικό, η οποία σημειωτέον ήταν επειδή «έπρεπε να είχα σκεφτεί από μόνος μου να ζητήσω άδεια πριν σκύψω να μαζέψω ένα κέρμα». Τέλος πάντων, τώρα ξέρω.

7 10 2008
RooF

το αν ηταν αγενης ο υπαλληλος ειναι αλλο θεμα. εγω Πχ απλα λεω Στον οδηγο τι Παιζει κ αν τα Παρει Δεν Δινω Δεκαρα. οταν Δεν ξερουμε τι εχει Πεσει τοτε η εμπιστευομαστε τον οδηγο , την εχουμε Πατησει Πολλες Φορες ομως, η θα πρεπει να κανει μπροστα λιγο με το αμαξι Για να ΔΩ τι εχει Πεσει. ειναι αδυνατο να βγαλεις λεφτα ετσι. υγ. Γραφω απο ppc

7 10 2008
RooF

γραφω απο ppc για αυτο συγνωμη για τα χαλια του σχολιου.

9 01 2009
αντωνης

ενταξει βρε φιλε υπαλληλε, δικιο εχεις σε αυτα που γραφεις? εσυ ομως εισαι τελειος στην δουλεια σου σαν εισπρακτορας? ‘η μήπως δεν έχεις κάνεις κι εσύ τις μαλακίες σου όταν αδηγάς??

Λίγη αυτογνωσία δε βλάπτει…

9 01 2009
RooF

Φιλε Αντωνη,

Εχω δικιο σε αυτα που γραφω. Δουλευω καλυτερα απο οτι πληρωνομαι. Μαλακιες δεν κανω, μαλακιες κανουν οι μαλακες.

Καθε πρωι κοιταζομαι στον καθρεφτη χωρις τυψεις.

28 01 2012
TP

Εκείνη η απίστευτη ξανθιά (τα σκούρυνε αργότερα) καυ*ιάρα με το σπαστό-σγουρό μαλλί και τα έντονα χαρακτηριστικά που ήταν εισπράκτορας συχνά στον ανατολικό σταθμό Κύμης τι απέγινε; Την πετύχαινα συχνά από το 2004-2006 και τελευταία φορά πρέπει να ήταν κάπου το 2008 ή 2009. Της μίλησα 1-2 φορές και μια φορά (πρέπει να ήταν το 2007 νομίζω) της έδωσα τελικά σημείωμα (δυστυχώς δεν επικοινώνησε-ήταν παντρεμένη με παιδιά όπως μου είχε πει λίγες μέρες μετά που τη ρώτησα). Αρκετά πάνω άπο 35 πρέπει να ήταν ίσως και λίγο πάνω από τα 40. Απίστευτη γυναίκα. Και άλλη μια επίσης ξανθιά δούλευε στον ίδιο σταθμό το ίδιο περίπου διάστημα λίγο πιο μικρή αλλά «σούπερ» και αυτή. Αλλά τη «ζημιά» που είχα πάθει με την 1η… Να’ναι καλά όπου είναι. Μακάρι να την πετύχαινα ξανά κάποια στιγμή… Τι τραβάνε και αυτές με τόσο κόσμο να περνάει… Ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου όμως!

Σχολιάστε

