Παιχνιδάκια :D

21 02 2008

Είχα καιρό να παίξω ένα παιχνιδάκι μέσω blog. Αποδεχόμενος λοιπόν την πρόσκληση της Βενιαμίν θα γράψω το αγαπημένο μου ποίημα και 7 κακά του χαρακτήρα μου.

Αγαπημένο ποίημα

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί πολύ με την ποίηση. Παρολαυτά η Οδύσσεια του Ομήρου πάντα με γοήτευε. Ένα μικρό απόσπασμα:

Ἄνδρα μοι ἔννεπε, Μοῦσα, πολύτροπον, ὃς μάλα πολλὰ

πλάγχθη, ἐπεὶ Τροίης ἱερὸν πτολίεθρον ἔπερσε·

πολλῶν δ’ ἀνθρώπων ἴδεν ἄστεα καὶ νόον ἔγνω,

πολλὰ δ’ ὅ γ’ ἐν πόντῳ πάθεν ἄλγεα ὃν κατὰ θυμόν,

ἀρνύμενος ἥν τε ψυχὴν καὶ νόστον ἑταίρων.

ἀλλ’ οὐδ’ ὧς ἑτάρους ἐρρύσατο, ἱέμενός περ·

αὐτῶν γὰρ σφετέρῃσιν ἀτασθαλίῃσιν ὄλοντο,

νήπιοι, οἳ κατὰ βοῦς Ὑπερίονος Ἠελίοιο

ἤσθιον· αὐτὰρ ὁ τοῖσιν ἀφείλετο νόστιμον ἦμαρ.

τῶν ἁμόθεν γε, θεά, θύγατερ Διός, εἰπὲ καὶ ἡμῖν.

Ολοκληρο θα το βρεις εδώ.

7 κακά

  1. Είμαι απόλυτος σε αυτά που λέω όταν ξέρω ότι έχω δίκιο, δεν θα υπήρχε φυσικά κανένα πρόβλημα αν το έφερνα λίγο καλύτερα.
  2. Πιστεύω ότι δεν υπάρχουν πραγματικοί φίλοι και ότι όλοι είναι κοντά μου γιατί εκπληρώνουν έναν δικό τους ανώτερο σκοπό. Είναι κακό γιατί το δείχνω άσχημα. Τραβάει συζήτηση αυτό και ο λόγος για τον οποίο συμβαίνει.
  3. Και εγώ μαζεύω ότι μου κάνουν οι άλλοι και στο τέλος εκρήγνυμαι
  4. Είμαι εκδικητικός
  5. Είμαι ψωνάρα. Κατά βάθος πιστεύω ότι θα έπρεπε να με προσκυνάτε όλοι. Lol
  6. Θεωρώ ίσως και λανθασμένα ότι καμία γυναίκα δεν είναι αρκετά καλή για εμένα. Έχω τραβήξει και πολλά βέβαια χωρίς να φταίω.
  7. Δείχνω πιο κακός από ότι είμαι. Το έκανα ήδη 6 φορές πιο πάνω. 😉

Σειρά έχει ο Lexx.

Ενέργειες

Information

6 Σχόλια

22 02 2008
beniamin

1.δεν εχεις τακτ δηλαδή;;;
2.είσαι καχύποπτος δηλαδή;
3.είσαι κ εσύ μλκας δηλαδή…
4.σύ είπας δηλαδή;;
5.είσαι για πλαστική σακούλα δηλαδή;
6.η καλύτερη η χούφτα δηλαδή;;
7.μας δουλεύεις δηλάδή;;;
Χιχι!γεια σου ρε ρουφ με τα ωράια σου!!!!!!!!!!!!!

22 02 2008
RooF

Ειπα δειχνω πιο κακος απο οτι ειμαι. 😉 Πραγματικα δεν ξερω γιατι το κανω αυτο…

22 02 2008
Αγαπημένο ποίημα | Lexx Blossom's Personal Blog

[…] Παίρνω πάσα από τον αγαπητό roof για να γράψω το αγαπημένο μου ποίημα. Η αλήθεια είναι ότι δεν διαβάζω τόσο ποίηση αλλά από όσο έχω διαβάσει πιο πολύ με έχει αγγίξει ο Τάσος Λειβαδίτης. Παραθέτω ένα τυχαία από αυτά που έχω σε αναλογικά bookmarks στην βιβλιοθήκη μου :p […]

22 02 2008
ΠΡΕΖΑTV

Αγαπητοί και εξαιρετικοί μου φίλοι,

Το ΠΡΕΖΑTV πιστό στις αρχές του παρουσιάζει 5-ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ-ΣΟΚ και προκαλεί όποιον πολιτικό έχει αρχίδια να τις εφαρμόσει ΤΩΡΑ!

1. ΔΩΡΕΑΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΡΑ!
2. ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΤΩΡΑ!
3. ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΩΡΑ!
4. ΦΥΛΑΚΙΣΗ ΑΚΡΟΔΕΞΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΡΑ!
5. ΓΑΜΟΙ ΜΕΤΑΞΥ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΩΝ ΤΩΡΑ!

Όχι άλλο κάρβουνο, Ε.Π.Α.Ν.Α.Σ.Τ.Α.Σ.Η. ΤΩΡΑ!

Με εκτίμηση πάντα,
prezatv@hotmail.com

22 02 2008
RooF

Που κολλαει αυτο ρε παληκαρια?

12 02 2011
Αγαπημένο ποίημα | Lexx's blog

[…] Παίρνω πάσα από τον αγαπητό roof για να γράψω το αγαπημένο μου ποίημα. Η αλήθεια είναι ότι δεν διαβάζω τόσο ποίηση αλλά από όσο έχω διαβάσει πιο πολύ με έχει αγγίξει ο Τάσος Λειβαδίτης. Παραθέτω ένα τυχαία από αυτά που έχω σε αναλογικά bookmarks στην βιβλιοθήκη μου :p. Πάσα στον Χαρτοπόντικα που ήδη το έχει ρίξει στην ποίηση. […]

Σχολιάστε

