Βιβλιοπαίχνιδο

29 02 2008

Κι άλλο παιχνιδάκι! Αυτή τη φορά από τον Lexx. Έπρεπε να πάρω το κοντινότερο βιβλίο και να γράψω την 3 περιόδους (6η, 7η, 8η) από την 123η σελίδα.

Αφού το παιχνίδι με βρίσκει στο δωμάτιο μου τα περισσότερα βιβλία τα έχω στην βιβλιοθήκη, εκτός από αυτά που πρόκειται να διαβάσω που τα έχω σε μια στοίβα σε ένα γραφείο. Αυτή η στοίβα ήταν και η πιο κοντινή και μιας και είμαι οπαδός των μεγάλων έως τεράστιων βιβλίων δεν δυσκολεύτηκα. Άρπαξα το πάνω πάνω, πολύ γνωστό βιβλίο, το οποίο όμως δεν έχω διαβάσει ακόμα…

Το βιβλίο είναι το Ματωμένα Χώματα της Διδω (ς, ους 😉 Σωτηρίου. Παραθέτω λοιπόν την 6η, 7η, 8η περίοδο της 123ης σελίδας.

-Δεν θα λησμονήσω ποτέ το καλό που μας κάματε, είπα επίσημα.

-Δεν το ‘κανα για σένα και τους δικούς σου, μ’ αποκρίθηκε. Το ‘καμα για την πατρίδα μου.

Έκατσε σε διάλογο και είναι μικρό, τι να κάνουμε 😀

Προσκαλώ την Βενιαμίν.

Κανόνες!

1. Πιάσε το βιβλίο που βρίσκεται πιο κοντά σε σένα.
2. Άνοιξε το βιβλίο στη σελίδα 123 (αν το βιβλίο διαθέτει λιγότερες από 123 σελίδες, άφησέ το και πήγαινε στο επόμενο κοντινότερο).
3. Βρες την πέμπτη περίοδο (=από τελεία σε τελεία, αν θυμάσαι) της σελίδας.
4. Ανάρτησε τις επόμενες τρεις περιόδους (δηλ. την έκτη, την έβδομη και την όγδοη).
5. Ζήτα από πέντε ανθρώπους να κάνουν το ίδιο.

Ενέργειες

Information

Σχολιάστε

