Οι σημαντικότερες ημερομηνίες της ζωής μου…

26 11 2007
  1. Η ημέρα που έκανα την πρώτη μου σχέση
  2. H ημέρα που ολοκλήρωσα μια σχέση (αχχχ παλιές καλές εποχές)
  3. Όταν απολύθηκα από το στράτευμα
  4. Όταν πήρα το δικό μου αυτοκίνητο
  5. Θα το πω και κραξτε με…όταν πήρα τον πρώτο υπολογιστή. Οι γνώσεις που απέκτησα εξαιτίας του είναι και ο λόγος που είμαι σήμερα..αυτό που είμαι τεσπα..
  6. Και για το τέλος η ημέρα που είδα για πρώτη φορά την αδερφή μου.

Tnx για την πάσα Lexx και έλεγα ότι καιρό έχει να διαδοθεί ένα παιχνιδάκι 😛

Προκαλώ τους :  Alluminatοi (αν και έχουν καιρό να γράψουν) και τον Δημήτρη (Out of Order).


Ενέργειες

Information

Ένα σχόλιο

6 01 2008
Οι σημαντικότερες ημερομηνίες της ζωής μου+8 πραγματα που με επηρέασαν το 2007… « Out of Order

[…] μου+8 πραγματα που με επηρέασαν το 2007… Μετά από δύο προσκλήσεις του Roof , και αφου βρήκα λίγο χρόνο να γράψω […]

Σχολιάστε